Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Noe jeg kan gjøre sammen med sønnen min på 2 1/2 år. Han er så glad i formingsaktiviteter i bhg og jeg har så lyst til å ha noe koselig vi kan sitte og holde på med sammen i helgene. (noe annet enn å male og leke med plastelina) Har så dårlig fantasi for tiden, og vet liksom ikke helt hva som er gøy for så små. Gjerne ting man kan lage i julegaver eller julepynt også.
Hyacinth Bucket Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Få tak i boka 1000 ting man kan gjør med barna. Mange tips der :-) Sønnen min på 2,5 elsker å lage ting, eks et sjørøverskip i pappmache, garasje av pappesker, snekre trebåt, lage drage, lyslykter osv. Mange tips til julegaver på panduro.no
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2009 Takk for det Må nesten vente litt med ting som er altfor avansert da jeg har termin om 3 dager og ikke er i så god form. Den boka skal jeg sjekke opp
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2009 Dytter litt og håper på noen flere svar
PAVEEL Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 trolldeig:) el finn frem maling og lag sommerfugler el håndavtrykk, el bare male masse fantasi figurer. el ta frem ei gammel blomsterkrukke klipp ut papirbiter og lim på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå