mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Synes det er elendig utvalg av mamma-klær.... De er litt VEL kjipe de hennes og mauritz klærne i lengda.... Noen forslag? Til butikker? og ikke bare nettbutikk? Synes det er mye dyrt i de nettbutikkene :/
bettyliss Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 På baby comfort har de mammaklær..Kappahl har vel hatt, men vet ikke om de har nå
snart mor til 3 Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Gravidshop.com har maasse fine klær!! og 20% hele oktober ;-) ellers så vet jeg rett og slett ikke..syntes det med mye kjedelig i butikkan gitt..
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Det lønner seg å se litt andre plasser enn bare der de har gravidklær. Mange butikker har lange tøyelige gensere (både tynne og tykke) og singleter. Tunikaer og kjoler er det jo massevis av i butikkene nå, men for å få plass til den voksende magen bør snittet gå under brystene. Cardigans uten knapper er jo kjempefine til å ha utenpå kjoler, gensere, singleter osv. Når det kommer til bukser blir det litt verre, da bør man nesten investere i noen gode gravidbukser. Det flommer jo over av tightser også! Så på hm.com at de har fått inn gravid "jeans" tights! Den så veldig behagelig ut Går jo til det meste. På Cubus har de fått inn velour kjoler og tightser som bare er såååå fine! Men prøv for all del først, og kjøp en str større så du har å vokse i Ellers er det jo masse flott tilbehør du kan stæsje opp antrekkene med. Man trenger ikke være kjedelig selv om man er gravid! En ting jeg ikke kommer til å gå med, er høye hæler... Masse fine lave sko der ute nå!!
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Vil bare si at www.nelly.com har et lite utvalg av mammaklær. De har fått ei tøff svart mammabukse nå
fia08 Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har kjøpt mye fra denne nettbutikken i usa; http://www.destinationmaternity.com/ Veldig fornøyd og de har alltid bra med salg! =) Obs; mye i frakt + toll og moms, men summa sumarum så syns jeg det blir en bra pris alikevel, særlig når man får mye fint på salg! Og det blir levert på døren!=) (motherhood merket er litt store i str, så jeg som vanligvis bruker Medium kjøper Small i dette merket) Ellers har jeg nettopp handlet fra http://mamasita.no/ Veldig fornøyd med klærne derfra også. Og ebay er jo alltid en slager! =) I butikker syns jeg det er dårlig og lite utvalg, men har funnet endel fint på polarn o.pyret. De hadde faktisk fine bukser. =) Ellers er det jo en super mote generelt for oss gravide nå, finner masse fine tunikaer og overdeler i vanlige butikker med god plass til mager i alle str. =)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2009 Takker for tips jenter
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 Gina Tricot.. ikke mammaklær, men mange fine klær som passer i snittet over en voksende mage.
Guttemamma x 3 Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Vet ikke hvor du bor, men se om du kan finne en forhandler av http://www.mama-licious.com/#/home Det er "Vero Moda" for gravide. Både i stil og pris. Av nettbutikker kan du også sjekke Ellos og LaRedoute
Guttemamma x 3 Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 Kom på en til; www.lookatmom.com De hadde en del klær på tilbud nå.
Lunda med lillegutt Skrevet 12. oktober 2009 #11 Skrevet 12. oktober 2009 Hei Søtnos05+aprilspire, vet du hvordan størrelsene på klærne til nelly er? Store, normale eller små på størrelsen?
Bebis i April:) Skrevet 12. oktober 2009 #12 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg handler på H&M. Bor i trøndelag, og det er elendig utvalg her. Og jeg gidder ikke bruke 600kr på ei bukse bestilt på nettet, som kanskje ikke passer en gang, også må bruke uendelig lang tid på å sende tilbake og motta ny i annen str. Nei, det får holde med det jeg har
08gutt-og-10gutt Skrevet 12. oktober 2009 #13 Skrevet 12. oktober 2009 På Lene V har de ei kjempe digg "olabukse" til 400,- MED STRIKK I LIVET!!!! Helt genialt!!! (strikkert kunne gjerne vært litt lengre, så den støtta magen enda mer, men helt super de første mnd) Løp å kjøp....
Gjøkeredet③ Skrevet 12. oktober 2009 #14 Skrevet 12. oktober 2009 Gina Tricot har masse lange singletter, gensere, tunikaer, thights, og cardigans uten knapper helt ned inne nå) Har funnet masse fint der... Skulle nesten tro jeg jobbet der, hehe! Men det gjør jeg altså ikke.. De har også nettbutikk;o)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 12. oktober 2009 #15 Skrevet 12. oktober 2009 Hennes & Mauritz, polarn o pyret, ellos.. Eller kjøpe brukt på Finn.no
aloha83 Skrevet 12. oktober 2009 #16 Skrevet 12. oktober 2009 Bruker mine vanlige tights og lave olabukser. Har kjøpt lange singleter fra bik bok i en str enn vanlig og på H&M fant jeg en lang strikket genser til 199,- som jeg kjøpte to av i vanlig str. Har en del lange skjorter som funker over tights, så jeg regner med å overleve på det frem til fødsel. Er 25+1 i dag og har ihvetfall ikke noe problemer med det. Har sjekket ut mamma avdelingen på H&M, men der er jo klærne enorme i størrelsen, eller bare helt jævlige i passformen. Problemet er vinterjakke, kåpa med pelskrage fra H&M ser ut som en lavvo i str. XS og vanlige jakker blir fort veldig store når man må såpass opp i str for å få plass til magen som kommer de neste tre mnd. Har prøvd en bobleparka på Svangerskapet i Oslo, men gadd ikke kjøpe den til 1200,- når jeg egentlig synes den var ganske stygg på meg. Har lurt på å bestille fra www.isabellaoliver.com men med toll og frakt kommer det til å bli svindyrt selv om dollaren er lav. Vinterjakketips mottas med stor takk!!
ramløsa- nok en gang Skrevet 12. oktober 2009 #17 Skrevet 12. oktober 2009 Har kjøpt jakke på polern og pyret, svart, vann- og vindtett, ganske svær, men kan snurpes sammen, så synes det er akseptabelt. Veldig varm og lun, og vil være plass selv til enorm mage i mars. Fint når man har termin midt i april:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå