Gå til innhold

ser på Oprah nå og er sjokkert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en jente som fikk livstid for å drept faren som har voldtatt henne i mange år.. Hun slapp ut etter 18 år. Selvom hun har drept han har han fullstendig ødelagt henne!

Synes du det er fortjent med så lang fengselstraff`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei selvsagt ikke.. men nå fungerer retts systemet i usa på en annen måte enn i norge... her hadde hun nok neppe måttet sone...

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Men så ble hun jo heller ikke trodd av aktoratet.

Skrevet

Drap er vel aldri ok?

Men her til lands hadde de nok uyvist skjønn og latt henne få en mye kortere straff.

Nei, jeg synes ikke at det er rett at hun må sone 18 år, men straff burde hun få ja.

Skrevet

vet og det er helt utrolig!

Fordi hun ville arve 100 000 dollar når han døde.. Rettsystemet i Usa altså

Skrevet

For å være ærlig så synes jeg hun kunne fått en klapp på skulderen og slippe noen form for straff. Flott å få et sånt monster vekk fra gatene. Men jeg forstår jo at det ikke kan være sånn da. Hadde blitt rimelig kaos i verden om folk skulle fått lov til å drepe noen og gå uten straff... Hvor setter man grensa liksom?

Men synes det var ganske lenge å sitte inne ja. Men det er vel lange straffer i statene?

Skrevet

Ja sykt lange straffer også! Det er jo noen som blir dømt til 400 år osv..

Synes at hun burde fått en mye mildere straff

Skrevet

For noen år siden var det akkurat en slik sak i Norge. dama som drepte faren med kniv var vel i slutten av tjue årene og ble dømt for drapet. Tror hun fikk 8 år, men satt inne 3-4 år...

Hun hadde Staff som forsvarer og som forøvrig uttalte at det å bli voldtatt av farensom 9 åring ikke var det verste som kunne ha skjedd henne....

Skal google litt å se om jeg finner det på nettet, har sett det før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...