2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Har noen nydelige heldresser til jenta mi, fra bl.annet Katvig. Syns de er kjempegode, pakiske og myke å leke i bl.annet. MEN - alle tror det er pysj!! Er så lei av at folk spør om hun gå i pysj? : O Er det bare meg som bruker disse i bhg osv, bruker dere andre dem som pysj? Syns jo de er litt fine, og dyre til det?
cherry coke Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Hvor gammel er jenta di? Jeg synes det ser rart ut med slike heldresser på barn over 2 år jeg da. På babyer er det søtt, men kan skjønne at folk synes det ser ut som pysj;-) Har du link til disse dressene?
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2009 Hun er 18 mndr. De fleste dressene går kun til str 92. Er ikke noe glad i å ha på henne bukser o.l som kanskje blir vonde i livet osv, derfor jeg syns de er så ideelle. her er en av dem http://dehapefulle.no/index.php?main_page=product_info&cPath=3_4&products_id=485&zenid=bb61e1efd0de14cce3603d9ec50f15eb
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Hvor gamle er barna dine? Selv synes jeg sånne ulldresser ser kjempegode ut og skulle gjerne hatt en selv. :-) Men jeg vet heller ikke hvordan de ser ut de du har. Tenker på sånne Janus-dresser etc.
cherry coke Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Den så ut som en pysj ja..;-) Men så enge hun er varm og god , så spiller det ingen rolle. Sikkert kjemebehagelig å ha på seg=)
Snuppa! Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Syns de er kjempesøte jeg:) Kjøpte en sånn til venninna mi sin baby, men jeg måtte spørre de i butikken om det virkelig ikke var pysj. Hadde blitt irritert over en sånn kommentar jeg og, ihvertfall fra voksne folk.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Ja, jeg skjønner jo at det kan se litt ut som pysj (så linken nå). Men det er jo ikke noe å bry seg om! Jeg er også enig i at hele dresser er gode lekedresser.
Himmel og hav Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 Den hadde jeg trodd at var en pysj...beklager :-)
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2009 Disse er bare bomull, mer til innebruk. Som en body med armer og ben. Eller som en pysj med andre ord, he he Men finnes noen gode i ull også
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 Den ser ut som en pysj, men jeg ville aldri fått meg til å kommentere det:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. oktober 2009 #13 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg sender mine unger (og de er 2 og 5) i barnehagen i hele ulldresser nå som det er så kaldt. Det er jo mye bedre med en hel dress over undertøyet, fremfor å skulle ha ulltrøyer og bukser i 2 lag, og så ha dress over.. blir jo kaldt om det glipper da..
The Bad Gal Skrevet 8. oktober 2009 #14 Skrevet 8. oktober 2009 Har også en lignende dress, fra Name it, men har liksom aldri hatt anledning til å få brukt den, var jo for god temperatur i sommer og nå som hun går i barnehage blir det ihvertfall ikke, er utrolig upraktisk med heldress når man skal bytte og/eller sjekke bleia. Men synes også de er fine :-)
Ulldott Skrevet 8. oktober 2009 #15 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg elsker de heldressene! Har hatt flere til begge mine unger. Har også kjøpt på p.o.p de ser i allefall ikke ut som pysjer ) Katvig har også noen i velur (? litt tykt og "pusete" stoff) de er deilige! (Men har fått kommentarer på at de ser ut som fengselsklær pga stripene... )
mayaya Skrevet 8. oktober 2009 #16 Skrevet 8. oktober 2009 Vi har/har hatt slike fra Katvig, Ida T, Polarn, Janus og flere steder. Det er barnas nattbekledning, ja
Suikerklontje Skrevet 8. oktober 2009 #17 Skrevet 8. oktober 2009 Vi bruker disse om dagen, hjemme, i barnehagen, i vogna. Myke og behagelige plagg for små aktive kropper. ) I vår omgangskrets er det flere som bruker heldrakt på barna sine. Har aldri tenkt over at det ser ut som pysj. Dumt for jenta di hvis folk kommer med slike kommentarer.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 8. oktober 2009 #18 Skrevet 8. oktober 2009 syns ikke det så noe spes ut som en pysj jeg..
Blåmandag¤ Skrevet 8. oktober 2009 #19 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har sendt min avgårde i "pysj", dvs Hummel og Hollys heldrakt. Men vi bruker heldraktene mest som pysj vi da, hun mener selv at det er "pysamas". Så da så.
erteposen + 4 Skrevet 8. oktober 2009 #20 Skrevet 8. oktober 2009 Det ser jo litt ut som en pysj da:) Litt stress for barnahgepersonalet å ta av og på ved skift. Kanskje derfor de kommenterer det? Vi bruker hel ulldress under dressen, men slutta med det da barna skulle pottetrenes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå