SuperGlad Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Våknet opp til snø over alt. Har laget meg kakao, skal fyre i ovnen, bake boller å høre på julemusikk.... Joda, vet det er tidlig, men jeg eeeeeelsker jula!!!!!!
celodi Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jaaa!! Og det var så lett og få ungene ut av døra i morgest
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Jajaja!! Ingenting er så koselig som jul, men av en eller annen grunn synes jeg den er "ferdig" 2. juledag. Derfor må man jo begynne tidlig! :-)
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Skal litt mer til enn frost på takene før jeg får julestemning ;-) Men kakao fristet da!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 ?? Nei.. Her er det skinnende sol og godt og varmt i sola.. Heldigvis ikke noe snø, og jeg håper ikke jeg får se snø før 12.des. Og at den forsvinner for godt ca 10.jan. *drøm* ;o)
mettemor :) Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Nysnøen ligger tungt på trærne og butikkene selger julemarsipan og julekaker. Like greit å la julestemninga komme, ellers kan man jo bli deprimert av mindre... spesielt når man bor et sted der man ganske sikkert ikke får se plena igjen før 1. mai eller deromkring ;-(
cherry coke Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 NEI! Jeg nekter å ha julestemning, og om den kommer så overser jeg den glatt. Vi er i oktober! Ble lettere irritert da jeg så at julemarsipanen var kommet i butikkene. Jeg har ingen planer om å spise marsipan, drikke julebrus, handle julepresanger eller i det hele tatt tenke på julen før i slutten av november /begynnelsen av desember=)
Verbena Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 Bor på feil side av byen før snøen, så her var det ikke mye julestemning gitt... Men det kommer vel snart =) Og bare for å ha sagt det, alt av juleting som julemarsipan, sjokolade, brus, kaker osv kommer alltid i begynnelsen av oktober i butikkene. Og alle blir like sjokkerte og forferdet hver eneste gang. For min del an jeg godt ferie jul i både oktober og november dette året siden ungene mine skal være med pappan sin i ca 3uker over jul og nyttår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå