Gå til innhold

Hevntanker mot pedofile

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev et innlegg for en tid tilbake om at jeg hadde tanker om å starte en egen "hevngruppe" mot pedofile...

Jeg fikk mange mot meg som begrunnet med at rettsvesenet tar seg av slike saker o.l.

Vær så snill å les denne saken da...her er det beviser i fleng , men saken er fortsatt henlagt...

Hvordan kan dette forvares?

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/-fireaaring-og-seksaaring-voldtatt-og-torturert-2931630.html

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Flytt til land der blodhevn er standard og se om du liker det. Nei vent, det er jo utlendinger der. Og blir du selv hanka inn av dette utlendinglandets rettsvesen kommer du vel ikke til å skrike på hjelp fra Norge, håper jeg? For du har jo sagt fra deg rettsvesenet.

Skrevet

HÆ? Skjønner ikke plukket av hva du mener og hva det du skriver har noe med innlegget mitt å gjøre...

Gjest sug lut
Skrevet

Vil du ha hevn på privat basis har du sagt fra deg retten til beskyttelse selv.

Skrevet

Jeg ødelegger da ikke uskyldige liv....ønsker bare at pedofile jævler ikke skal få begå overgrep om og om igjen som de nå gjør...

Skrevet

Jeg tror de fleste har tenkt tanken som du tenker - men det er nok ikke rette veien å gå -

Ingenting gjør meg så forbanna som overgrep mot barn - det vi må gjøre for å redusere dette er å utøve press på politikerene og få dem til å øke fengselsstraffen.

Personlig synes jeg at kun livstid er bra nok. Det bør være lengre straff enn mord, som ikke nødvendigvis er fare for gjentagelse, men en "crime of passion" Det er stor fare for flere overgrep om en pedofil slipper ut etter 2 år.(som gjerne er straffen de får nå).

Hadde de skjerpet fengselsstraffen, hadde det virket både prevantivt og gjort at de slapp å ødelegge like mange liv.

Skrevet

Men det finnes jo MANGE saker som bli henlagt slik som denne jeg henviser til i hovedinnlegget...

Disse jævlene får jo INGEN straff...

Skrevet

Er enig med HI her altså...

Har vært i praksis på et incestsenter i forbindelse med utdanninga mi og det finnes mange saker om blir henlagt uten grunn...

Mens barna som er blitt misbrukt enten tar selvmord eller lever i et helvete i hverdagen...arr i sjelen som ALDRI blir borte, ødelagt for livet...

Hvor er rettferdigheten?

Skrevet

Svenskene har en sånn side som de legger ut navn og dom mot pedofile. Husker ikke hva den heter. Skulle hatt en sånn i Norge også.

Skrevet

ja, det synes jeg også de burde gjøre her i Norge.

Her blir overgripere beskyttet, mens uskyldige barn blir ofre for de jævlenes handlinger...

Synes personlig de skulle blitt torturert ihjel...

Skrevet

HI, det er ulovig og farlig å sette i gang noe slik.

Men jeg kjenner til dør-til-dør aksjoner der pedofile har flyttet inn i nabolag, og selv satte jeg stor pris på den advarselen. De burde være merket på en eller annen måte. Enig i at barns rettsikkerhet før komme forran overgriperes, men jeg stiller meg kritisk til borgervern.

Skrevet

Vet det er ulovlig selvsagt, men jeg er villig til å ta den risken dersom samfunnet kan bli kvitt noen pedofile...

HI

Skrevet

Sakene henlegges ofte fordi bevisene ikke er gode nok. Vi kan ikke ha et system der hvem som helst skal gå rundt å hevne saker der det ikke kan bevises at det er skjedd en forbrytelse. Tenk på Bjugnsaken for eksempel. Hvor mange av de misstenkte der burde bli tatt livet av?

Skrevet

Jeg er delvis enig med HI.

Ikke akkurat det med hevneaksjon. Men at noe må gjøres. Denne saken på tv2.no er helt horribelt. Leste litt om det, men klarte ikke å lese resten. Hadde noen gjort dette mot sønnen min, hadde jeg drept personen...hvis jeg hadde klart det. Bare tanken gjør meg kvalm.

Vi skulle hatt en sånn side som de har i sverige ja....helt enig der.

Skrevet

Leste du linken jeg hadde i hovedinnleggget???

HVA er gode nok beviser? Øyenvitner????

Når barna peker ut de som gjorde det OG det finnes tekniske bevis i form av at barna er blitt voldtatt er vel dette gode nok bevis for min del ihvertfalll!!!!!!!!!!

HI

Skrevet

Man bør heller gå på rettsvesenet og politikere i regjering og på stortinget for å få en lovendring. Ja til strengere straffer og tettere oppføling etter soning.

Skrevet

Det norske rettsysteme er på huet når det gjelder dette. Barn har jo ingen rettigheter når det gjelder dette!

Og skulle man klare å få dømt en for disse grusome handlingene (uansett hvor gode bevisene er), så får man lengere straff hvis man snylter på staten.

Til og med bevisene er strengere for å få noen dømt for et slikt overgrep.

Ergo: Du er et verre menneske hvis du snylter, enn hvis man misbruker eller voldtar barn. ihvertfall sånn jeg tolker det norske rettsystem..

Skrevet

Ja, men der igjen så må man stemme klokt, få en ny rettspraksis. Vi trenger flere kvinnelige dommere også. De bruker jo nesten utelukket kun nedre straffegrense i slike saker og henlegger for lett. Årsak er udugelig politietterforskning, vi trenger flere kvinner i politiet til å ta nettopp slike saker, de ser nok mye mer alvorlig på det enn endel menn gjør, Det er også skremmende at det med jevne dukker opp overgripere som er/ har vært politi.

Skrevet

Pedofile er ingen jævler, bare mennesker som har en patologisk seksualdrift - altså Syke mennesker, ikke Onde mennesker.

Skrevet

Jo det er ren og skjær ONDSKAP...de de skulle seriøst blitt tortirert i hjel...

De har ikke livets rett....

Skrevet

Alle pedofile burde vært kastrert og det uten bedøvelse. Jævla svin som de er !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...