Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Har dere en hjemme og en i barnehagen? Vi er "ferske" på utesoving, har byttet bhg! :-)
mamman til to gutter Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Vi drasset både vogn og pose frem og tilbake i hele fjor vinter. Nå ser det ut som han nærmer seg å slutte å sove på dagen, så heldigvis slipper vi nok det i år. Jeg syns vinterposene er så dyre at jeg ikke gidder å bruke så mye penger på to poser.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2009 Vi må evt. flytte posen over i søskenvognen to ganger om dagen, og det er jo litt styr med fempunkts sele. Henter og leverer i søskenvogn (er hjemme med minste) og har en vogn stående i bhg.
mettemor :) Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Har ei gammel simo-vogn med en voksi-pose som vi kjøpte brukt. Den skal brukes til soving i bhg når lillebror begynner der. Hadde samme til storesøster, og syntes det var veldig greit å slippe å dra fram og tilbake på alt. Nå når jeg får to bgh-unger er det nok enda mer pes å skulle dra med vogna hjem.
mayaya Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 akkurat samme som mettemor, vi har en gammel simo med en gammel voksi, begge kjøpt på Finn.
Knotten & lille persille Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Har ikke barnehagebarn enda, men jobber på småbarnsavd. Synes det er absolutt best å ha en pose i bhg om barna sover ute. Er mye lunere å sove i og de slipper somregel å ha på seg ubehagelig dress når de skal slappe av. Mye bedre å ligge i en varm og god pose med ulltøy på enn i en tykk parkdress med teppe/dyne over. Min lille skal ha med seg voksiposen i bhg når den tid kommer.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2009 Takk for svar! Tar meg en tur på Finn! Og til knotten: han skal selvfølgelig ha pose, jeg bare lurer litt på om jeg må kjøpe en ekstra eller drasse dunposen frem og tilbake hver dag. Har kjøpt ullfleecedress fra Nøstebarn som han kan ha på inni posen, så han sover nok godt. Høres ikke noe godt ut å sove i dress, nei! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå