Gå til innhold

Skuffet over lilleprinsen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier sjelden å klage over slike ting, pleier i grunnen å finne god service hvor jeg handler.

Nå sendte jeg inn en bestilling på noen varer. Betalte med en gang med visa. Ca 1000kr.

Dette er to uker siden.

Jeg fikk ikke noe bekreftelse på at varene ble sendt, så jeg ringte å høre en uke etterpå.

Nei da hadde de den ene tingen ikke på lager.

I kjøpsbetingelsene står det at da skal man få beskjed om varer er utsolgt. Evt om det må bestilles.

Men neida.

Valgte å ta en annen vare for samme sum. Per tlf fikk jeg da beskjed om at de skulle sendes samme dagen.

Nå har jeg vært inne på ordren, og enda står produktene bare til pakking. Ikke sendt..

Nå gidder jeg ikke mase på dem mer.

Men så dårlig behandling av kundene synes jeg man skal bringe videre.

Jeg har handlet på andre nettsteder også, f eks kids paradise, alexi.. og der sender de med en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også skuffet over lilleprinsen over en bestilling.

Bestilte en ting der og betalte og skrev adressen min.

Så gikk ukene og ingenting kom,jeg mailet og spurte hvorfor og fikk som svar at det var sendt men at jeg ikke hadde skrevet adressen(!) Hun sa hun hadde bare GOOGLET navnet mitt og sendt det på en adresse som ikke er min. Så måtte mange uker for varen måtte sendes i retur og tilbake til min adresse. Jeg skrev en mail og fikk en sur mail tilbake,ble ganske irritert kan du si.. Jeg kommer ikke til å bestille mer derfra!

Skrevet

Jeg fikk heller ingen bekreftelse på at varene var sendt,og hun svarte ikke på mailene jeg sendte på lenge før jeg plutselig fikk svar lenge etter.

Btw jeg pleier heller aldri klage på ting,har aldri klaget på noe i hele mitt liv før, for jeg har alltid vært fornøyd. Men dette var første og siste gang jeg bestilte der.

Skrevet

Jeg har fantastisk god erfaring ved å handle derfra, men det kan jo skje en glipp av og til for oss alle. Det er ihvertfall lurt å sjekke at ordrebekreftelsen ikke inneholder dine tastefeil uansett hvilken nettbutikk man handler hos, så korrekte varer kommer frem til deg. Jeg var uheldig og handlet sitteunderlag istedet for sofaputer(!) fra Tyskland - men jeg kan ikke skylde på andre enn meg selv:-(((

Skrevet

Bestefar pleide å si:

Hvis brødet til bakeren er godt, si det til alle. Hvis brødet er fælt, si det til bakeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...