Jente89 ♥ Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Stemmer det i forhold til hva du skal ha?
Sognerosa Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har to gutter fra før. Det kinesiske fødselskartet stemte ikke på noen av dem. Er bare 4+1 med min tredje, så jeg har ingen anelse enda på hva det blir denne gangen.
jussisuss Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Det kinesiske fødselskartet har stemt på begge mine Jeg har ei jente fra før og venter en gutt no
Jente89 ♥ Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2009 når dere regner på fødselskartet, regner dere alder når barnet blir født, eller alder ved unnfangelsen? jeg er selv ca 5uker på vei, så har ingen anelse. sist jeg var gravid med datteren min var jeg bare 16, å fødselskartet går bare fra 18år, så jeg fikk ikke sjekka om det stemte..
Sistah*G07*J09* Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 finnes to forskjellige kart. Ett her inne på barnimagen og ett på babyverden tror jeg. Disse viser forskjellige kjønn på mine (snart 2). Så tror ikke så mye på disse nei.
Jente89 ♥ Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2009 Gravidnr2:D*høygravid* ja det viser forskjellig på meg også.. :s jeg har hørt at når (som saken er her) så har svigermor KUNN fått gutter, å sønnene hennes har bare fått jenter, så da kommer det til å¨bli jente denne gangen også. å hvis jeg skal regne alder ved fødsel så er det 10 av 12 mnd som er jente på det året.. det er helt sykt.. men hvis jeg regner fra hvor gammel jeg er ved unnfangelse så blir det gutt.. jeg føler at det er gutt som kommer nå, men jeg vet jo aldri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå