Jente89 ♥ Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Hei, jeg har en datter fra før, å er gravid igjen nå. sist var jeg kvalm 24/7 å greide ikke gjøre annet enn å henge over doskåla. Nå er jeg ikke kvalm, men har sinnsykt hodepine, og halsbrann som kommer i ny og ne.. jeg var 99%sikker på at jeg ventet jente sist, å det fikk jeg Nå er jeg 80%sikker på at det er gutt, men det er jo ikke like sikkert uansett.. hehe så det jeg lurte på var hvordan dere med gutter var/er under graviditeten?
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Så spennende:) Jeg har både gutt og jente fra før og med meg var symptomene omvendt av hva du skriver... Denne gangen var første del av svangerskapet likt som med nummer 2 og siste halvdel nå likt som med nummer 1 *smil* Jeg har ingen anelse om kjønn denne gangen..
Sognerosa Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har to gutter fra før. To ulike svangerskap, der jeg var helt fin og lite kvalm med førsteman, kvalm og spydde hele første trimester med andreman... Nå er jeg 4+1 med tredjeman, og kvalm 24/7.
fia08 Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har en jente fra før og var VELDIG kvalm hele svangerskapet. Nå venter jeg gutt og er mye mindre kvalm. Magen er også "lavere" denne gangen (mer typisk guttemage nå, helt typisk jentemage forrige gang). Vi var også helt sikre på at det var jente forrige gang og at det er en gutt nå. =)
Snuttemor Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Nr 1: Litt dårlig, kastet opp noe - fikk gutt Nr 2: Kjempedårlig, kastet opp flere ganger daglig og raste ned i vekt - fikk jente Nr 3: Litt dårlig, kastet opp en håndfull ganger - venter gutt
<3lovebaby<3 Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 De 3 første sv.skapene mine la jeg på meg veldig mye. Hadde utrolig god appetitt og masse halsbrann til siste dag. Noe følsom på lukter og smaker de første 3 mnd el fin form. Er i uke 32 med nr 4 nå og det er gutt. Var kjempekvalm helt til uke 12 før det slapp taket, kastet ikke opp. Lagt på meg mye denne gangen også. Mye mindre halsbrann denne gang:) Lykke til:)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 jeg har 2 jenter og var aldri kvalm i mine sv.skap:-) prøver på nr 3 nå:-)
MammanTilEmma❤ Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 jeg har ei jente å var ikke kvalm i heletatt i svangerskapet, bare veldig plaget med halsbrann og urenhud + hodepine i begynnelsen.
Granny Weatherwax Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Nr. 1 - gutt - uggen, spydde et par ganger bare Nr. 2 - jente - mye kvalm, spydde en hel del Nr 3 - vet ikke ennå - sånn midt i mellom, men mer kvalm enn uggen, om du forstår. Jeg tror på jente denne gangen.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Nr 1: Uggen og lite matlyst, orket ikke varm mat. Masse kviser i ansikt og rygg - Ble en gutt. Nr 2: Mye kvalm og uggen, kaster opp en god del, særlig fra uke 12 (!) Ingen kviser. Blir spennende å se hvilket kjønn dette er.....Tror bittelitt på jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå