NostraStoria Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 I dag er det åpningssalg på Forus, satser på å få gjort noen gode kjøp..!
Sola82-håpefull-igjen:-) Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Er det gamle Kids & Care på Tvedt senteret?
NostraStoria Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2009 Stemmer det! Var helt kaos der ute..mye folk og lang kø. Men syns det var absolutt verdt det da jeg har nok spart en del. Er såå fornøyd!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Utrooolig mye folk!! Jeg skulle ikke ha noen store ting, så jeg gadd ikke stå i kø for bare en liten hummel-dress.
NostraStoria Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2009 Nei det er forståelig! Selv skulle jeg ha flere store ting, så jeg sto i lang lang kø
*pooh* Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Var der ute i dag jo! Men var bare på xxl og handla til meg selv, tenkte på å gå på babyshop men orka ikke, er for mye jeg har lyst på! Hva kjøpte du da?
b77h Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 syns jeg så i en reklame at det varer til 17 okt. jeg tenkte også det nok er mindre folk i neste uke...
NostraStoria Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2009 Hehe jeg vet..må jo holde meg i tøylene jeg også. Men visste om salget allerede for et par uker siden, så har vært innstillt på å gå der å handle litt! Kjøpte bilstol med base, dunpose, stellematte..+ fikk bleiebøtte med refill gratis. Likte ikke stelleveskene der så det fikk jeg kjøpt et annet sted. De har noen som ligner på vanlige vesker da, men altfor dyre etter min smak! Nå har innkjøpslisten blitt vesentlig mindre, har bare noen småting igjen. Tror tilbudet varer noen dager da. Du har vel også det meste på plass?
NostraStoria Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2009 Nei, det varer i noen dager tror jeg - husker ikke når det er ferdig
Uena Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 Finnes det noe annonsebilag på dette? Noe som viser hva som er på tilbud? Fant ingenting på babyshop sine hjemmesider i alle fall.. Vi bor litt langt vekke, så det hadde vært greit å se hva som fantes før vi eventuelt tok en bomtur..
NostraStoria Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. oktober 2009 Hmm..det var en annonse i Aftenbladet for noen dager siden, men den viste bare noen av tingene som er på salg. Tror det spørs hva du er ute etter - jeg kjøpte bilstol, base og dunpose på salget. De har også lammeskinnsposer på salget + klær.
Annci<3 Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Hadde ikke tenkt å starte handelen før januar for da har vi fått engangsstønaden, men kanskje dumt å gå glipp av dette tilbudet hvis det er gode tilbud? Pleier de å ha januarsalg? Hva er det mest penger å spare på, handle på salg nå eller på januarsalg? :-)
*pooh* Skrevet 9. oktober 2009 #15 Skrevet 9. oktober 2009 Så kjekt da å finne så mye, vi tar oss en tur i mårn tenker jeg Sikkert ikke mye folk da nei, på en lørdag..... Har jo handlet det meste ja,så trenger egentlig ikke så mye av det store, bare mangler seng og dyner og småting, men må nok ta turen ja
bolla piggsvin Skrevet 10. oktober 2009 #16 Skrevet 10. oktober 2009 hvor mye ga du for bilstol med base?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå