Cornelianelia Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Lammeskinnet jeg bruker i vogna og senga til mini begynner å bli grått og skittent. Det skal være vaskbart, men hvordan vasker jeg egentlig et lammeskinn? I maskinen? Holder det med Milo eller er det noe annet jeg skal bruke? Er det like fint etterpå?
It's all about me Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 I maskin på skpnsprogram med Milo. Ullprogram sentrifugerer for lite.
Ildfluå Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 HAr funnet ut at samme hvilket program egentlig bare temp er lav nok. Lettstelt 20-30 grader. Milo. Enig i sentrifugering er viktig
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg vasket det på ullvask med Milo, men da var det dryppende vått etterpå. Lammeskinnet bør tørkes liggende og regn med at det kan ta 2-3 døgn før det er 100% tørt. Det kommer til å se grusomt ut når det er nyvasket og tørket, men ved å kamme det med en kam eller kattebørste, så vil det se like fint ut igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå