Gå til innhold

hva er det dyreste du du har kjøpt til deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det vel diamantringen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må vel være bilen foruten om huset, men det er jo penger som er lånt i banken! Men bilen er 0 gjeld på, den ble betalt cash til den nette sum av 379.000

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bilen min? :P

Utover det så har jeg ikke så mye av verdi.. kanskje telefonen min som jeg engang kjøpte var dyr..

Skrevet

ja da er det selvsagt bilen!! kontant... hehhe

Skrevet

hm.. tror nesten det må være bergans jakka jeg! hehe.. sjeldent jeg har brukt noe til 3500 kroner på meg selv.. og bilen har vi jo lån på.. og møbler tels vel ikke. hehe..

Skrevet

tror det må vre en mobil til 4000...det er noen år siden

Skrevet

Bil og hus tenker jeg ikke på som "til meg selv", det er mer praktiske ting som man må/bør ha. Så jeg tror faktisk at av alle ting jeg har kjøpt til meg selv, så er symaskinen av de dyreste tingene. Og når jeg først skjønte det akkurat nå, så begynte jeg å tenke på at jeg bør vel kanskje bruke den litt oftere enn jeg gjør...

Skrevet

Vel, siden bil og hus ikke er bare til meg, men en nødvendighet for hele familien må det være pianoet mitt. Kostet 22 000 og er verd sin vekt i gull, jeg elsker det!

Skrevet

Espressomaskinen min! Men jeg elsker den og bruker den hver dag!

Skrevet

Speilreflekskamera :)

Skrevet

Bil til 200 000 kr og hest til 90 000 kr.

Skrevet

hm, macen min kanskje? Kosta 11-12 tusen..

Skrevet

Kjøpte hest for konfirmasjonspengene:-)

I sommer kjøpte jeg fjellsko til 3000 kr:-) Men ønsker meg ofte penger i bursdagsgave om det er noe dyrt jeg ønsker meg:-)

Skrevet

Sånn bortsett fra huset og bilen, så må det jo bli en LV-veske til 10 000. Angrer på den, for det var it-bag'en i 2004 og fullstendig ut sesongen etter.

Skrevet

Siden bil ikke teller må det være hesten min og kanskje utstyret...

150' tilsammen

Er verdt det da. Er det eneste som holder meg oppe

Skrevet

Hus, ny bil? Diamantring har jeg aldri kjøpt til meg selv, men smykker ol. er vel kansje det dyreste jeg har fått. Kjøpte meg en drakt hos skredder engang da jeg jobbet innen handler og service som kosta så mye at jeg blir flau bare av å tenke på det i dag. Den gang da.

Skrevet

Utover bil til 400.000, så tror jeg det dyreste jeg noengang har kjøpt bare til meg selv var en kåpe til 3.500 kr. Skjønner ikke helt nå hva jeg på død og liv skulle ha den for...! ;)

Skrevet

Er dette den nye "sjekk-så-masse-spenn-VI-har"-tråden? ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...