Gå til innhold

Oi.. nå blir det KANSKJE hus på oss!! Wee!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigers som skal selge.. hatt to visninger.. men ikke blitt solgt.. 3 visning til helga.. skal til banken i dag å høre om vi får mere lån! Så snakka vi sammen i går.. og kanskje vi skal kjøpe det.. selvfølgelig.. det kan jo bli budrunde å sånn.. og den kommer ikke vi til å kunne henge noe særlig med på. så spennende!! men.. blir vel for godt til å være sant hvis vi får det!! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så spennende da :o) :o)

Lykke til!!

Skrevet

takk takk ! Blir sikkert ikke noe av.. for når man legger inn bud så kommer jo ofte flere bud.. og det ligger til 2,8. Så vi kan ikke gå noe mer opp.. men vi får jo bare håpe at folk ikke er interesserte ! hehe.. Utsikt over hele byen.. og blindgate! helt suverent! og inntekt i å leie ut sokkelleiligheten. Sambo og jeg bodde i sokkelen før, vi som "laga" den! ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå vet jeg at jeg er veldig vellsigna med mine svigerforeldre, men hadde de skulle selge huset sitt og vi ville kjøpe det, så hadde vi fått gjort det... hvorfor vil de ikke bare selge til dere og bli ferdige med det da?

Skrevet

Mine svigerforeldre er også verdens herligste! Poenget var egentlig at vi ikke skulle kjøpe det.. og nå er kontrakt med megler og alt skrevet... har vært 3 visninger og alt sånn.. og folk har jo skrevet seg på lista at de er interesserte. Og vi hadde trodd at dette huset kom til å gå for over 3 mill... vi snakka sammen i går.. og regna på det.. vi trodde ikke vi kom til å klare å ha et så stort lån.. men det klarte vi bedre enn jeg hadde trudd! derfor de ikke bare kan selge det til oss ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ah, skjønner :) :) Får håpe det ikke er så mange som vil ha det da, så kan dere få kjøpe det :o)

Skrevet

Uansett om noen byr over dere, kan selger velge å gi dere tilslaget. Vet om flere salg der ikke det høyeste budet har blitt akseptert, men solgt billigere, da selger har likt de personene med lavere bud bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...