Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tatt det?

Jeg gjorde det i går og det er utrolig sårt og vondt.

Hvor lang tid må jeg regne med å ha vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

jeg har ikke gjort det, men har veldig lyst. Har så store kjønnslepper og jeg hater ubderlivet mitt. Synes det er stygt og lørvete!

Hvordan var operasjonen? VAR DET INN OG UT SAMME DAG?

vil gjerne vite litt om det også fra deg HI....

Skrevet

Det er da helt naturlig at du har vondt nå. Ta full dose smertestillende og bit tenna sammen. Med mindre ikke noe rart skjer så skal det være fint grodd innen to uker.

Sånn er det med alle kirurgiske inngrep.

Skrevet

Operasjonen var veldig grei. Inn og ut samme dag. Ble gjort i narkose. Reiste hjem 3 timer etterpå. Veldig smertefullt men det er nok hvert det;-)

Er veldig hoven i underlivet og leppene nå- men alikevel så stikker de ikke utenfor.

Tror sluttresultatet blir bra=)

Hi

Skrevet

En venninne av meg gjorde det, jeg kjørte henne. Hun sa at etter 3 dager kjente hun det knapt, men ta det med ro. Hun gikk på nattevakt samme kveld og det var rett og slett dumt.

Hun har ikke angret en dag.

Skrevet

Nattevakt samme kveld?!?! Oj det hadde jeg ikke greid.

Har fått sykmelding 1 uke jeg og sånn det føles nå så tror jeg at jeg trenger det.

HI

Skrevet

Underlivet har jo en fantastisk evne til å heles fort, så jeg vil tro det skal gå greit i løpet av noen dager :)

Hva betalte du for inngrepet? Og hvor store var leppene før? Tenker selv på operasjon, er ganske så misfornøyd med kjønnsleppene mine. De bare henger og slenger.

Skrevet

Og forresten, hvordan har de "skjært"? Hvor mye har de fjernet, og fra hvor? Huff, sorry for detaljerte spørsmål, men har ingen andre å spørre...

Skrevet

Har fått det dekket, så har gjort det på vanlig sykehus.

De har skjert bort det overflødige så har sting helt fra klitoris og helt ned til leppene slutter ved inngangen til skjeden.

Leppene hang ca 3 cm utenfor de ytre.

Hi

Skrevet

Takk for svar. Det hørtes kjempeflott ut. Mine henger også 2-3 cm utenfor de ytre leppene, og kommer ofte i klem ved trusekanten (enkelte truser kan jeg ikke bruke engang, fordi leppene faller utenfor). Sykling har vært nærmest umulig i alle år, fordi jeg blir så sår av friksjonen. Husker det var et mareritt å skulle sykle på tur i gymmen i skoleårene. Sex kan også være problematisk, jeg blir fort øm og opphovnet. Kanskje jeg skulle snakket med fastlegen min om reduksjon. Hvordan gikk du frem for å få innvilget dekket operasjon?

Skrevet

Herregud - synes det går over stokk og stein når en ikke kan akseptere sitt eget underliv på grunn av estetiske årsaker. Tror dere virkelig menn bryr seg om hvordan de ser ut? De kommer i ALLE former og størrelser! Alt er helt naturlig!

Synes dette er trist lesing.

Skrevet

Til anonym 17:23

Hvem er det som snakker om hva menn bryr seg om?

Jeg vet at alt er naturlig og man kommer i alle str og former.

Men har du virkelig ikke forståelse for at når det blir et fysisk og plagsomt problem at man da vil gjøre noe med det?! Skal man heller gå å ha det vondt og sårt enn å fikse problemet?

Det at du ikke kan se dette synes jeg er trist lesning.

Til anonym 17:07

Jeg gikk til fastlegen min og la fram problemet. Han hendviste meg til gyn.pol på sykehuset.

Fikk time der en mnd senere hvor jeg ble undersøkt av en gynokolog. Hun hadde full forståelse for problemet mitt.

3 mnd senere fikk jeg operasjonen ( altså i går)

Skrevet

Anonym 17:23, det er da ingen her som har nevnt noe om hva menn synes? Hvis du ser på hva vi har skrevet, så er det snakk om FYSISKE plager i forbindelse med sykling, påkledning, sex osv., IKKE at det er stygt eller ekkelt. Hadde jeg ikke vært fysisk plaget av store indre kjønnslepper hadde jeg aldri hatt et ønske om reduksjon, men når jeg er så plaget av dem at jeg må takke nei til utflukter fordi de involverer sykling, syns jeg selv at jeg har full rett til å ønske korreksjon! Når sex er smertefullt i to-tre dager etterpå på grunn av kjønnsleppene, er det jo en selvfølge at man ønsker å fikse det. Du har tydeligvis aldri hatt sånne problemer, så da kan du like gjerne holde kjeft. Du aner ikke hva du snakker om.

Tusen takk for svar, HI :) Jeg skal tenke gjennom det, og se om ikke jeg også tar kontakt med fastlegen min.

Hilsen anonym 17:07.

Skrevet

Lykke til=)

Jeg kviet meg i mange år for å gå til legen med det, men det var så greit når mølla først var i gang. Møtte masse forståelse og alle var greie=)

Nå gleder jeg meg til det er grodd og jeg får meg et nytt liv=)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...