ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Er det bare jeg som har det veeeeldig ofte? Jeg hadde det hvert femte minutt forrige natta... Det gjør meg ingenting om det er ufarlig for babyen, men jeg blir litt bekymra da...
NostraStoria Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Kynnere skal ikke være så regelmessige...Tror det beste kan være å ta kontakt med jordmor/lege. Alt er sikkert fint, men bedre å sjekke en gang for mye enn for lite. Lykke til!
godteprinsessa Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Hei babymais:) Jeg har det også, veeldig ofte de siste 2 ukene, og nå har de begynt å gjøre sånn mensen-vondt også! Er 24 uker på lørdag. Mine er ikke så regelmesige da, men det er veldig intenst om natta, særlig hvis jeg forsøker å snu meg! Har forsøkt å få tak i legen, men det er jo klin umulig! Men det er nok lurt å sjekke det opp. Hvis du ikke modnes, er det jo ikke farlig:) Klem
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2009 Takk for svar dere to Jeg må innrømme at jeg blir litt bekymret for jeg kjenner sammentrekningene veldig ofte. Og ikke bare når jeg er i bevegelse, men når jeg ligger i ro også... Flere ganger til dagen, men heldigvis ikke så ofte som den natta jeg fortalte om i hovedinnlegget. Jeg leste på NettDoktor sine sider at når fødselen starter, eller man "modnes" så får man også løs mage, noe jeg har hatt idag. Jeg blir veldig bekymret for jeg er bare i uke 26, snart 27 og jeg fikk mitt forrige barn i uke 33... Leste tidligere i graviditeten at premature fødsler kan komme av feilnæring og underernæring noe som har vært og til en viss grad fremdeles er et problem. Samt at jeg allerede har et prematurt barn... Så dette er skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå