Gå til innhold

Sammentrekninger i livmoren, uke 26.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som har det veeeeldig ofte? Jeg hadde det hvert femte minutt forrige natta... Det gjør meg ingenting om det er ufarlig for babyen, men jeg blir litt bekymra da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere skal ikke være så regelmessige...Tror det beste kan være å ta kontakt med jordmor/lege. Alt er sikkert fint, men bedre å sjekke en gang for mye enn for lite. Lykke til!

Skrevet

Hei babymais:) Jeg har det også, veeldig ofte de siste 2 ukene, og nå har de begynt å gjøre sånn mensen-vondt også! Er 24 uker på lørdag. Mine er ikke så regelmesige da, men det er veldig intenst om natta, særlig hvis jeg forsøker å snu meg! Har forsøkt å få tak i legen, men det er jo klin umulig! Men det er nok lurt å sjekke det opp. Hvis du ikke modnes, er det jo ikke farlig:)

Klem

Skrevet

Takk for svar dere to :)

Jeg må innrømme at jeg blir litt bekymret for jeg kjenner sammentrekningene veldig ofte. Og ikke bare når jeg er i bevegelse, men når jeg ligger i ro også... Flere ganger til dagen, men heldigvis ikke så ofte som den natta jeg fortalte om i hovedinnlegget.

Jeg leste på NettDoktor sine sider at når fødselen starter, eller man "modnes" så får man også løs mage, noe jeg har hatt idag.

Jeg blir veldig bekymret for jeg er bare i uke 26, snart 27 og jeg fikk mitt forrige barn i uke 33...

Leste tidligere i graviditeten at premature fødsler kan komme av feilnæring og underernæring noe som har vært og til en viss grad fremdeles er et problem. Samt at jeg allerede har et prematurt barn...

Så dette er skummelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...