Gå til innhold

Han sender melding hvert 10 minutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en kjekk fyr i helgen og vi har kjent hverandre noen år, så fant vi en god tone og vi var med hverandre den natten ( ikke sex) .. Han bor noen timer unna meg, og nå sender han melding hver tiende minutt bokstavlig talt, vi har sendt meldinger non-stop siden den dagen,og jeg føler meg faktisk litt forelsket, og det er kun etter en gang???

Bra tegn tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker perfect match eller så kommer det til å gå over av seg selv...

Skrevet

Litt morsomt dette her, for jeg har vært singel i snart tre år, og av alle de jeg har gått ut med har ingen hilst på min familie, han kjørte meg hjem ( jeg fikk låne joggeklær av ham) og han ville følge meg inn i leiligheten, der var min søster som hadde vært barnevakt besøk av hele familien min(mor,besteforeldre osv) og han ble over for en kaffe og fikk et veldig godt inntrykk av ham, og jeg veldig overrasket siden min familie har vanskelig for å få godt intrykk av folk.

Så nå er han invitert på middag hos min mor ihvertfall.. Hah..

Skrevet

Tror jeg hadde følt det litt ukomfortabelt, jeg.

Skrevet

Hadde det vært en ukjent mann hadde jeg blitt skremt, men hadde det vært en jeg hadde hatt i kikkerten lenge og følt det var en som jeg bestandig hadde hatt en god tone til - så hadde jeg nok tenkt meant to be :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...