Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hva skjer om jeg gir vekk katta om hun nekter? Hun skal ha den, men jeg vil ikke ha katt i huset. Hun flytter uansett om et år, sannsynligvis, og da tviler jeg på at dyret følger med. Men hun er jo myndig, og sta nok til at hun kunne finne på å anmelde meg.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Er det ditt hus har ho vel ikke så mye ho skulle sagt? Uansett om ho hadde vært 8 eller 28. Så lenge det er ditt hus kan du ikke anmeldes for ikke å ønske å ha katt i huset
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Hvilken unge anmelder sin egen mor? Hva har skjedd siden hun kunne "finne på" å anmelde deg???
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Det hadde ikke jeg godtatt!!!! Mitt hus kine regler. Og kjæledyr er noe man diskuterer på FORHÅND. I god tid på forhånd, faktisk. Det er rett og slett uansvarlig av henne overfor katten, som kan leve i 20 år, og bare drasse den med seg hjem på denne måten. Har hun penger til mat? Dyrlege hvis den skulle bli syk? Hva med sterilisering? Den må jo steriliseres!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Skulle selvfølgelig stå "Mitt hus MINE regler".
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Er du virkelig redd for at datteren din skal anmelde deg??!! Høres merkelig ut! Det er jo bare å si at hun ikke får bo hos deg med katten, da får hun heller leie seg en leilighet til seg og katten!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Høres ut som en litt opprørsk datter. Husk: Husdyr, eller kjæledyr gir unger/ungdom ansvarsfølelse og tilogmed en større evne til å roe seg ned. Skjønner at du ikke vil ha den i huset, men hold ut ett år eller to, kan hende frøken bestemmer-over-meg-selv har godt av å ha en pus...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Tror egentlig ikke en katt lærer en 18-åring så mye om ansvar.... De fleste katter er såpass selvstendige at de ikke krever tilsyn til spesielle tider. Og siden datteren bor i mors hus, tviler jeg på at hun vil holde seg mer hjemme for å se til katten! Uansett er ikke det poenget her; HI ønsker ikke å ha katt i huset og bør derfor få slippe det.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 Ja, hva ville du gjort 10.27? Satt foten ned og kastet ut katta, eller løpt inn på dinbaby.com?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg ville satt foten ned, og bedt henne levere tilbake katten! Hadde gjort dette med en gang, og ikke løpt til dinbaby først.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 Du får sette hard mot hard, ingen katt i ditt hus. Du betaler du bestemmer. Ho må alikevel lære at regler skal følges før ho flytter for seg selv. mange huseiere som nekter dyr og annet
hjjkaqhd Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 Anmelde deg for hva? Da tror jeg at jeg hadde ledd av henne. Jeg hadde gitt henne klar beskjed, katten skal ut om hun så skal følge med på lasset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå