Gå til innhold

Mannen min mener jeg overreagerer, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en krangel, og en av hans venninner (som også har vært min venninne, men hun var hans venninne først) var snar med å velge side. Uten at min mann nødvendigvis hadde rett. Hun gikk raskt ut og fortalte mannen min at han hadde det bedre uten meg og at han burde kvitte seg med meg umiddelbart, og jeg tror hun sa at jeg var en jævla fjortis... Jeg ble rett og slett såret, ikke hadde hun hørt min side av saken, i tillegg sa hun ganske stygge ting om meg til min mann. Jeg ordnet opp med mannen min, og da skulle vi plutselig være bestevenninner igjen.

Så jeg er kanskje litt barnslig, men jeg vil ikke ha venner som er slik, så jeg slettet hennes som venn på facebook. Jeg har bare de aller beste vennene der, de som jeg er opptatt av å holde kontakten med. Ikke har jeg brydd meg om å kontakte henne igjen heller. Forøvrig har hun og min mann mye kontakt ennå, og det har jeg ikke nektet ham å ha. Jeg har nok av venner som faktisk ikke gjør slike ting mot meg.

Så, synes du jeg overreagerer veldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synderen i denne saken er mannen din!

Han oppfører seg jo som en kjerring! Først så er han sur på deg, og bitcher med henne om deg.

Så blir dere to venner igjen, så løper han til deg og sladrer om det hun har sagt. Og så blir hun stående igjen med skjegget i postkassen og lang nese!

Dårlig gjort!

Dette er sånn jenter pleier å gjøre, derfor skal man vokte seg vel med å si seg for enig i alt det slemme de sier om typen sin når de har kranglet, for når de blir venner igjen er det du som blir uglesett. Gammel visdom.

Skrevet

Nei, du overreagerer ikke. Livet er fort kort til å kastes bort på såkalte venner som ikke bidrar med noe godt.Det gjør definitivt ikke denne dama! Mannen din er kanskje litt konfliktsky? Synes han skulle støtte deg, men hun har kanskje betydd mye for han sånn rent vennemessig før, og da har han kanskje litt vanskelig for å synes at en tabbe er nok til å bryte vennskapet.

Skrevet

herregud for en kjerring hun ''venninna'' di er.. En sånn venninne hadde ikke jeg giddet å bry meg om!

synes ikke du overreagerer ikke !!

Skrevet

Fikk litt sånn følelse at mannen din sladrer litt om deg til henne.

Hvorfor skal han være sint på deg, mens det er greit at hun kaller deg en jævla fjortiss og gud vet hva?

Vet ikke hvem som er verst, mannen din eller hun.

Skrevet

Nei, det gjør du ikke.

Første tanken min er at ho har lyst på mannen din....

Skrevet

Har de to hatt et forhold tidligere eller vært på kanten til et forhold?

Høres ut som om han ikke vil helt gi slipp på henne og bruker henne som venninne, mens hun åpenlyst har følelser for mannen din. Hvorfor skulle hun ellers bruke en slik situasjon på å presse mannen din til å droppe deg?

Skrevet

Tror ikke man skal ty til sånne katastrofetanker uten videre. Mange av oss damer strekker oss langt i forhold til hva vi aksepterer av gode venninner, gutta er ikke annerledes. Regner med at du kan spørre han om han har følelsen av at hun er interessert på den lyst-på-måten? Selvfølgelig er det ikke sikkert han har oppfattet det slik, selv om det skulle være sånn, men noen damer er jo dessverre velutviklet i intrigemakeri, så jeg ville ikke tenkt slik som første tanke.

Skrevet

Hun har vist sitt sanne ansikt. Jeg forstår deg veldig godt!

Men samtidlig er det noe som heter tilgivelse. Vil du være sint og bitter på henne for resten av livet? Eller går det an at du skværer opp på en voksen måte med henne, og forteller henne at du synes det var dårlig gjort av henne å si det hun sa, og at du forteller henne hvor irritert du er over hele greia.

Og etterpå legger du det rett og slett bak deg. Du trenger ikke være "bestevenn" med henne etterpå. Men da har du iallefall gjort opp, og sagt det du føler ligger på hjertet ditt.

Du trenger ikke ha henne på FB. Men du kan si fra at du og mannen din er glade i hverandre, og at du setter pris på hennes "fraværenhet" når det gjelder deres forhold. Du og mannen din skal ikke la noen komme mellom dere. Og her har din mann tatt en dum avgjørelse. Han har også et ansvar her, og jeg synes han skal si fra til henne at han var en tosk som sa intime detaljer til henne, om forholdet deres.

For det var han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...