Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 man bør ha små barn i barnehagen i kun noen få timer til dagen. Noen foreslo fra 10-14. Jeg lurer da på om dere i det hele tatt har erfaring med å ha barn i barnehagen? Jeg leverer eldstegutt på 2 år i barnehagen rundt 9-10 hver dag og henter mellom 15-16. Jeg har permisjon med minstemann så jeg kan regulere når jeg henter og bringer, men jeg ser ikke poenget med å levere bare for at eldstemann omtrent ikke har tid til annet enn å sove i barnehagen.. Hadde jeg hatt sønnen min på 2 år hjemme mer enn det jeg har ville jeg ha frarøvet minstemann for verdifull mammatid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå