Gå til innhold

Det er visst flere som mener at


Anbefalte innlegg

Skrevet

man bør ha små barn i barnehagen i kun noen få timer til dagen. Noen foreslo fra 10-14. Jeg lurer da på om dere i det hele tatt har erfaring med å ha barn i barnehagen?

Jeg leverer eldstegutt på 2 år i barnehagen rundt 9-10 hver dag og henter mellom 15-16. Jeg har permisjon med minstemann så jeg kan regulere når jeg henter og bringer, men jeg ser ikke poenget med å levere bare for at eldstemann omtrent ikke har tid til annet enn å sove i barnehagen..

Hadde jeg hatt sønnen min på 2 år hjemme mer enn det jeg har ville jeg ha frarøvet minstemann for verdifull mammatid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...