Gå til innhold

Ang. fast barnevakt,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har avertert i avisa etter fast barnevakt til barna mine, til mandag skal jeg snakke med de som har ringt. Men vil gjerne forberede meg best mulig...Noen tips/ideer til hva som er viktig å snakke om? spørsmål og avklaringer?

Og hva er vanlig å betale for 2 barn f.eks en hel kveld og natt??

Eller bare noen timer en kveld?

Jeg skal snakke med 5 stykker i alderen 14-50.

Har aldri benyttet meg av barnevakter før, så dette er nytt for meg, men kjenner jeg trenger det!

Tips, råd mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tenk deg godt om hvem du lar barna dine være alene med. Du kan aldri stole hundre prosent på et menneske du ikke kjenner.

Skrevet

Selvfølgelig!!! Elsker barna mine over alt på jord. Men jeg trenger avlastning, er litt sliten nå, og har ingen jeg kan spørre. Derfor gjør jeg det på denne måten, OG derfor syns jeg kanskje det kunne vært fint med noen gode råd fra dere her inne. :o)

Skrevet

Hva med timesbetaling. 100 kr timen for eksempel :)

Skrevet

Du bør be om referanser ihvertfall. Og så bør barnevakten og du være sammen med barna begge to noen ganger først så du ser hvordan de fungerer.

Vi hadde en stund styreren i barnas barnehage som fast barnevakt. Hun passet barna 1 fast dag hver uke, og da tok hun dem ofte selv med hjem til oss eller seg selv etter barnehagen. Det var helt supert, siden hun og barna kjente hvandre godt fra før. kanskje det er noen ansatte i dine barns barnehage dere kan spørre?

• 1 år senere...
Skrevet

vi er 3 jenter som til daglig jobber i en barnehage som ønsker og ha en barnevakt ordning for foreldre som trenger litt kvalitetstid sammen eller alene... vi har tenkt hver siste helg i mnd men er motakelig for ønsker.. ta kontaktn på [email protected] om dette er noe for deg så vil du da få mer informasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...