spennendetider Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Var på ultralyd i dag og var klar for å få vite kjønnet dersom de kunne se det. Har hele tiden sett for oss at det blir ei jente, men om jordmora skulle tippe, ville ho tippe gutt. Ho hadde sett tydeligere bilde av kjønnsorganet tidligere, men synes likevel ho kunne se en aldri så liten tissemann. Lurer på hvor mye vi kan stole på dette. Magefølelsen og alle tidligere spådommer har sagt at det blir jente, så er nesten litt forvirret. Og vi som hadde jentenavn klart og greier. Vi har naturligvis også drøftet guttenavn, men finner ingen navn vi kan tenke oss. Så får bruke de neste mnd på å lese i kirke- og slektsbøker.....
Babyboy<3 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tok Ul i utlandet, (for morro skyld) De hadde fancy apparater og er et ganske kjent privat sykehus,men fortsatt følte jeg meg ikke helt trygg på jm der. Hun sa hun trodde hun kunne se tissemannen hans, Og viste meg så godt som mulig, men jeg roet meg ikke helt før jeg kom hjem og tok UL her i norge. Jm her sa at det er gutt.. så det tydligere nå også=) Men Er du litt usikker, klarer ikke helt og stole på hva Jm sa, mener jeg du burde vente noen uker (til babyen din har vokst mer) så kost på deg en ny UL, kanskje 3D om du vil =) VI hadde også jente navn klare, fryktelig vanskelig med gutte navn syntes vi :S menmen.. lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå