Gå til innhold

Finnes d damer som ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barberer seg nedentil i 2009?? Er helt sjokka jeg!!

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Hahaha. Dere har nå så mye å bry dere om her på anonym!

Her er den nye stilen utrimma bush, men det er bare fordi jeg ikke ser noe med den magen i veien ;-)

Skrevet

Ja, har ikke silikon heller.

Skrevet

Sjokka?

Jeg er mere sjokka over at vi alle går som lammene til klippern BÆÆÆ (inkuldert meg), selvom vi vet at kroppsbehåring beskytter intimesoner for smuss med påfølgende infeksjoner. Folkehelsa har gått ut å advart, men vi fortsetter å klippe.

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, men vi skammer oss veldig, og unngår offentlige bad, så du ser oss ikke....

Vi er dessuten spedalske på musa, for det er allment kjent at det gror basiller i behåringen

Skrevet

Å herregud, følger du ikke med?

Intimbarbering er jo SÅ 2008!

Skrevet

Ja!!!!!!!! Har du aldri vært i svømmehallen=?? Der vil du oppdage at flertallet av voksne damer ikke er barberte..

Inkludert meg..

Skrevet

I USA er det mer vanlig å barbere enn å ikke barbere. Og det gjelder både for menn og kvinner. Der er det leger og helsepersonell som også oppfordrer til intimbarbering på grunn av hygiene.

Skrevet

I USA er det dødsstraff. Og tas du for butikktyveri tre ganger, havner du i fengsel på livstid. I USA er omskjæring av guttebarn normalt. osv

Skrevet

Synes og det er litt rart, men er jo en personlig sak egentlig om man vil ha dott eller ikke.

Så lenge jeg slipper så er jeg nå fornøyd :)

Må være utrolig ekkelt å skulle slikke noen med urskog på musa..fysj..

Skrevet

Ingenting er som glattbarbert mus! Skal aldri ha ulla tilbake. Hadde faktisk uvi plager før. Nå er de borte sammen med ulla. Og ja, jeg dusjet før og.

Skrevet

Da skal det ikke mye til for å sjokkere deg:)

Jeg barberer ikke, har aldri hatt så mange plager som da jeg drev med det der. Usjameg...

Skrevet

Det er ikke dødsstraff i alle stater. Google det selv, gidder ikke. Three strikes, you're out, det er bare California og kanskje et par-tre andre stater. Igjen, google.

Omskjæring av gutter er normalt, ja, men mer og mer vanlig å ikke gjøre det.

Når det gjelder barbering: Det er umulig å barbere mer enn norske damer (i følge det jeg leser her), så sånn sett er ikke USA merkeligere enn Norge.

I 80-årene, derimot, var det mye mer vanlig å barbere i USA enn i Norge. Men da var det ikke snakk om kjønnshårene, men armhuler og legger. Tror ingen barberte kjønnshårene den gangen.

Skrevet

Kroppen er skapt med hårvekst av gode grunner. At noen velger å barbere bort er en personlig sak, men la nå de som vil ha hår være i fred!!!!!!!!!!!!!!!!

Herregud hvis dere ikke har annet å gjøre enn å glane på musa til andre trenger dere kanskje en hobby?

Stusser selv, men har blåser vel langt i hva naboen gjør. Glattbarbering får de ha i fred de som liker det og har partnere som tenner på det.

Ikke alle menn som sikler over glatt mus vettu!!!! Mannen min og flere av kameratene hans sier det er mer sexy med litt hår(dvs trimmet), glattbarbert blir litt for (mener ikke å si at menn som tenner på glattbarberte damer er pedofile!)barneaktig.

Nå er vi i 30 årene om det har noe å si.

Personlig ville jeg syns det være flaut å f.eks møte til underlivsundersøkelse glattbarbert.

Skrevet

Glattbarbering er en helt syk trend. Voksne damer som prøver å se ut som små barn, hva er det for noe da?

Gjest sug lut
Skrevet

De aller aller fleste damer er i så fall sjokkerende.

Skrevet

Jeg barberte alltid tidligere, men etter at jeg fikk noe som de kaller kong

(en gigantisk kul fylt av jævlig masse verk og gugge som gjør helt sykt vondt!)

i underlivet gjentatte ganger, sluttet jeg helt.

Jeg gjorde det fordi det så finere ut og fordi mannen min ikke liker hår "i maten" ;), så det har blitt dårlig med den type sex :(

Skrevet

Det er vel sånn ca 99% av kvinnene i verden som IKKE barberer seg nedentil, så joda det er en del av oss ja.

Skrevet

Det ere iallefall stygt og ekkelt, men er det noen som liker det og er komfortabel med det så værsågod - man skal jo tross alt ha det bra med seg selv.

Alder og kultur har nok mye og si - Hvis noen i vår vennekrets hadde hatt ons f. eks og tatt med en mann hjem, og hadde hatt musa full av hår så hadde han nok svimt av eller rømt huset. Er direkte uhørt og ikke akseptabelt. - i normens forstand selvfølgelig.

Er vel en grunn til at man ikke ser modeller med skogen hengende ut av trusa.

Har heldigvis en grei mann som ikke lar skogen stoppe han når jeg er for trøtt eller lat til å barbere, men ser glimtet i øynene når jeg forteller han at idag så har jeg barbert meg :)

Skrevet

Jeg er en av de som vokser vekk alt. Fordi jeg føler meg mer vel og ren ved å gjøre det. Men skjønner at ikke alle føler for å fjerne alt, men skjønner ikke at folk ikke trimmer, men bare lar det gro helt fritt. Vi klipper jo håret på hodet for at det skal se bedre ut, så hvorfor ikke gjøre det nedentil å.

Skrevet

uff, det KLØR, og for meg så er rett og slett ikke verdt det. Dessuten når jeg har vokset meg enkelte ganger, kommer det bare ut mere, lengre utenfor bikinilinja, og et skremmer meg fra å fortsette. Har ikke lyst til å havne i en skikkelig dårlig sirkel! Jeg gjør det egentlig kun i sommertider. Samboer kunne ikke brydd seg mindre...

Skrevet

Å være glattbarbert er det som gjør at jeg føler meg vel, ren og attraktiv.

Men har jo forståelse for at andre ikke synes at det er noe som passer dem.

Skrevet

Hvor gammel er du da, og hvor kommer du fra?

Skrevet

Hehe, huff ja, kanskje vi bare skal la hverandres f***** være i fred, og så kan de som vil la det gro og andre kan snauklippe seg;)

Skrevet

Jeg barberer en sjelden gang iblandt. I svømmehallen foretrekker jeg faktisk å ha dotten der... føler meg så utrolig naken uten den. Og de aller fleste andre damer der er jo heller ikke barbert!!

Mannen min er også en av dem som ikke liker "hår i maten" som noen så pent forklarer det her. Men han får klare seg meg at jeg friserer.

Er den helt glatt klør det noe sinnsykt og jeg har som en annen over her nevner, lett for å få uhyre kvalme og ekle konger og kviser! Dritvonde er de også!! har også opplevd at jeg har klødd så mye i søvne når den er glatt at jeg har klort meg selv til blods!! det svir og tar en stund før det gror!

og ja. Jeg er nøye med intimhygienen og dusjer og vasker den ofte både når den er barbert og ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...