Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Er du konstant glattbarbert, lett frisert eller naturlig? Bare lurer på hva som er mest vanlig i dagens Norge
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 glattbarbert, både jeg og samboer liker det best sånn har vært glatt siden jeg var 16, men noen få perioder med en liten flystripe, hehe! er 31.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Glattbarbert under, men frisert over.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Under? Altså i trusa, men frisert på hodet? Eller mener du glatt i ræva og på kjønnsleppene, men en frekk liten frisyre øverst på dotten?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Stussert og frisert, men ikke glatt... Mannen min klager over for LITE hårvekst...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Noen ganger barbert, noen ganger frisert og iblant tilnærmet naturlig.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Lett frisert. Barberte en gang, mannen nektet sex med meg. Ville ikke ha sex med ei jente som så ut som hun ikke var kommet i puberteten engang. Holder det kort og helt glatt i kantene
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Glatt på kjønnslepper, men lar det være litt på venusberget.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Har ett eneste krav; Det skal ikke stikke dotter ut fra bikinitrusa!!! Ellers så kan det gro
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Stusset, mest fordi det er lettere å holde rent ved mens og utflod. Bryr meg ikke så mye om dotter som stikker ut om vinteren, men i bikini/badetøy barberer jeg kantene. Vil ikke stille ut kjønnshår til allmen beskuelse. Mannen bryr seg ikke om det er urskog. Har prøvd å barbere meg helt glatt, men fikk følelsen av å være et barn. Dessuten stakk og klødde deg helt vanvittig, gidder ikke barbere meg hver dag for å unngå det. Dessuten har håret en funksjon som luftlag/beskyttelse.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #14 Skrevet 8. oktober 2009 Naturlig nesten hele tida, unntak er litt frisert i kantene hvis jeg skal bruke bikini eller en sexy truse som ikke dekker alle håra.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #15 Skrevet 8. oktober 2009 En frisert stripe på venusberget, ellers glatt. Vært sånn i over 8 år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå