Gå til innhold

Kan man få kjøpt denna brystpumpa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du må leie den..

det gjorde i alle fall jeg. på en sykeartikler-butikk.

Skrevet

huff, håpte jeg kunne kjøpe den jeg..

Skrevet

hadde vært fint med svar :)))

Skrevet

denminste der har jeg,den brukte jeg til min første for 2 år siden,brukte den kanskje 2 mnd,den tok,men d tar jo veldig lang tid å pumpe et og et bryst. nå når jeg har fått nr 2 bruker jeg samme pumpa,synes ikke den tar så bra,blitt litt slarken hvis du skjønner.. men finnes d ikke moen andre somkan være bra?

Skrevet

Prøv å send en mail til disse www.forsthjelper.no Det ligger ikke ute på hjemmesidene deres, men jeg vet at de kan få tak i en del av det medela har... verdt er forsøk. Men jeg tror de er dyre....

Skrevet

tusen takk, skal sjekke de ut! det får koste hva det koste vil.. jeg sliter med lite melk, så blir dyrt med mme i lengden også.. en god innvestering :)

Skrevet

Jeg har en Medela Pump In Style pumpe du kan få kjøpe om du er interessert. Den er dobbelsidig og var et absolutt must for meg da jeg ikke fikk til å amme de 14 første dagene etter at vi kom ut fra sykehuset. Den ble brukt tre uker til sammen.

Den ble kjøpt i juni 2009 på sykehusapoteket på St. Olavs hospital for 2999,-, og kvittering medfølger. Kjøpte også med et ekstra sett med sånne tappegreier som du kan få med på kjøpet.

Ta kontakt om du er interessert da:-)

Skrevet

Jeg har den og den har jeg kjøpt på ebay til halv pris av hva den koster i Norge. En fantastisk pumpe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...