hundemamma ♥ Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg misliker dårlig vær for det er ensbetydende med at jeg blir våt, men "vanlig" Bergansjakke er bannlyst sammen med støvletter eller penere forttøy forøvrig. Iiiiiiiiik! MEN jeg har krøpet til korset og faktisk funnet en jakke fra Bergans som passer til formålet (vi prater IKKE om "låra-rett-i-skoa-støvletter")nemlig modellen som heter Oslo Lady Trench coat. Men jakken er siste skanse når værgudene ikke tillater paraply som jeg faktisk foretrekker. Forøvrig er dette det eneste plagget jeg har fra Bergans for jeg tilhører også den delen som mener det meste derfra er mindre pent. Jeg sverger til the North Face. Sikkert mange som ikke liker det heller men det er mye mer nøytralt og bedre kvalitet spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå