Gå til innhold

Noen som har tatt Widerøe her?? Gjerne vinterstid.. hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg fly med dette selskapet. Jeg har ikke flyskrekk men har hørt endel som sier de aldri mer skal fly småfly. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har flydd med widerøe mange ganger, er bare det som går fra vår flyplass;)

Er ikke noe værre å fly med widerøe enn sas synes nå jeg. Mange fordeler, ikke så stort, slipper å gå så langt for å komme seg inn og ut av flyet. Bedre kontakt med flyvertinna siden det er et lite fly.

Om du skal fly til en liten flyplass tar det somregel mye kortere tid å få bagasjen enn på en stor flyplass.

Jeg har ingen dårlige erfaringer med widerøe.

Har også flydd med widerøes twin-oter. Det var endel risting i forhold til dagens fly.

Skrevet

Jeg fløy mye med widerøe da jeg studerte i Volda... Ettersom jeg ikke er veldig glad i å fly (hvertfall ikke med småfly), gruet jeg meg hver gang. Men når jeg ser tilbake på det har det gått veldig bra. Har ikke opplevd noe ubehagelig, bortsett fra litt (mye) turbulens en gang vi fløy i snøstorm.

Jeg har også hørt at det er widerøe som har de beste pilotene med best erfaring i å lande/lette fra små flyplasser. Vær forberedt på at du kjenner hvert minste lille vindpust, ellers er det bare å nyte turen :)

Ellers må jeg bare tipse om at du ikke må sette deg på et sete slik at du sitter baklengs. Den er nemlig skikkelig guffent...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...