Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Min jente leser ganske bra allerede. Ikke lange setninger da men enkeltord klarer hun kjempebra. Er ikke mangen bokstavene de har lært til nå.. Synes hun er flink jeg..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Kjempeflink Min lærte å lese i februar i år, og jeg er superstolt av henne. Det er alltid gøy når de lærer noe nytt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 min knekte koden forrige jul. Da var hun tre år og 3 mnd.. Da satte hun sammen korte ord..(*hemningsløs skryting*) Nå er hun fire, og hun leser setninger og skriver mange ord .... he he jeg er så stolt,atte!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Min treåring re også iferd med å knekke den. Hun staver seg gjennom ordene og er i ferd med å sette sammen lydene til ord. Hun er veldig ivrig på dette, vi presser absolutt ikke på, men tall og bokstaver har vært den artigste aktiviteten her i huset i høst.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Min 3. klassing har endelig greid det Det har vært en kamp, men jeg er så stolt at. Når jeg ser hvor mye han har prøvd og strevd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå