Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 jeg syntes det er så koselig. men familien min er vel litt materialistiske. har dere noen forslag til noe jeg kan lage. har liksom ikke råd til så mye gaver og har en veldig stor familie....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har bestilt meg noen broderier, som datteren min og jeg skal kose oss med nå før jul, og som forhåpentlig blir ferdige til jul.. Blir gaver fra henne til bestemor, bestefar og onkler, pluss at jeg skal legge meg skikkelig å forsøke å gjøre ferdig en julekalender til henne..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 å så koselig! men jeg klarer virkelig ikke og brodere. hehe. har prøvd det mange ganger før med sånn ferdigtrykk på stoffet. men blir like jævlig hver gang.
PAVEEL Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 jeg skal bake julebrød til de jeg:) med rosiner. ha på en fin sløyfe:) skal dra til de på julaften morgen og gi de det. billig, enkelt og en gave som blir "brukt"
vimsan Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Hvis du er kjapp, kan du kage rognebærgele, tyttebærsyltetøy og eplesaft:-) Det er knallgodt. Alle våre besteforeldre får dette, noen nøtter og en flaske vin eller juleøl i en kurv. Har også kjøpt fargede ark i bokhandel og limt inn bilder og skrevet ned historier og gullkorn fra barna i de og gitt til mammaene våre... Disse bøkene kom på ønskeliste året etter fra mange andre:-) På vistaprint.no kan du lage kalendere med egne personlige bilder og legge inn bursdager, bryllupsdager etc for en billig penge. Dette elsker bestefoerldre og oldeforeldre. Bilde av barna i rammer er også fint. Kanskje en sånn med plass til 3 bilder.
piranha Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Du kan lage brente mandler og pynte glass og lokk, hjemmelagde julekaker i en fin kakeboks, strikke sokker, det kommer litt an på hva du føler du er god på selv:) lykke til!
Himmel og hav Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Hjemmelaget konfekt av ulike slag, masse oppskrifter på nettet, putt dem i en pen eske og gi bort. Lag glass med hjemmelaget tomatsild el. Lag likør. om du ikke har bær, så kjøp noen pakker frosne eller stikk til fjells og plukk krekling. Eggelikør er også en mulighet. Strikk og tov i vaskemaskinen: tøfler, vesker, luer, votter osv. Sy vedbærere av kraftig bomullsstoff og kosteskaft.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Hva er du flink til da? Det er veldig hyggelig å få hjemmelagde gaver, men da forutsetter jeg hat det er skikkelige ting.
Trillet Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Fotoalbum av barna eller familien. Type scrapbooking? Trenger ikke være så store album. Hva med et fint lite album fra en ferie, elelr noe du/dere har gjort sammen med de som skal få dtte albumet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå