blirjegsnartmamma Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Vil bare dele min triste historie.. Vi begynte å prøve i desember 2007, og fant raskt ut at jeg antagelig ikke vil kunne bli gravid.. Jeg har prøvd alt mulig, nå gjenstår bare lap. I denne perioden slet jeg mye med humøret, pergo gjorde også sitt her, i tillegg til følelsen av at jeg ikke var nok kvinne.. Men vi kom gjennom det. Så i februar 2009 fikk vi vite at mannen min har dårlig kvalitet.. Prøverør eneste mulighet.. Dette gikk naturlig nok veldig inn på ham, og han fikk en depresjon.. Vi jobbet sammen om det, og jeg trodde vi skulle komme oss over det.. Men den gang ei.. Han er nå kvitt depresjonen, så godt som, men han har glemt meg i dette.. Når vi så i sommer fant ut at vi har sågodtsom 0 sjans alene, ble det en pause i sexen.. DEILIG å ikke tenke på datoer vet dere Men det kom aldri tilbake.. Vi er heldigvis enige om en ting.. Og det er at det er prøver perioden, og at den ble for intens, som har gjort at vi har glidd fra hverandre.. Vi hadde plutselig ingenting til felles når vi la prøvingen på hylla! Husk å ta vare på kjæresten deres!! Ha sex når dere vil, ikke når klokka sier det!! Ikke la prøvingen, el, tr og symptomer bli alt dere tenker på.. Det gjør så fryktelig vondt når virkeligheten plutselig banker på igjen.. Lykke til!!
♥Axinija♥ Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Tusen, tusen takk for et flott og ærlig innlegg!! Det gjør meg veldig trist å lese historien din, og jeg håper så inderlig at du og din mann gradvis kommer "tilbake" igjen..og at spiren sitter med litt hjelp! Ta vare på rådet damer, det skal hvertfall jeg gjøre..jeg er altfor glad i min kjære til å tillate at vi skal "gli fra hverandre" i denne prøvingen! Det er jo faktisk nettopp derfor jeg så inderlig vil ha barn, fordi det er han som blir faren.... Stor takknemmelig klem til deg blirjegsnartmamma
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Denne syns eg fortjener en dytt!! Tusen takk for du delte dette med oss!!! Håper indelig det ordner seg for det beste for dåkker!! Enten ene eller andre veien! *stor klem!!*
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Uff, så trist... Men jeg kan godt forstå at det vil tære på forholdet ja.. Er fort gjort å glemme andre viktige ting når man har et så sterkt ønske om barn. Klem
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Flott at du ville dele historien din med oss. Vi er nok mange som kan trenge en påminnelse om dette. Tøffe perioder vil alltid påvirke forholdet på en eller annen måte. Vi har også hatt vår veldig tøffe tid, som handlet om noe helt annet enn graviditet da, og vi kom heldigvis styrket igjennom det. Men for andre går det desverre motsatt vei. Jeg tror det er veldig viktig å ikke glemme å ha det gøy, kose seg og bare være kjærester selv i litt vansklige perioder!
blirjegsnartmamma Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2009 Ja, er så viktig å være kjærester også! Vi prøver å jobbe med det nå, men det tar tid å få tilbake nærheten. Men man kan ikke gi opp - vi ønsket oss tross alt barn sammen!!
<3 januar 2012 <3 Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Takk for gode råd, selvom det var litt trist:( Her er det sex for sexen skyld i første rekke så håper vi på bonus liksom og det er fint, selvom man lett blir veldig fokusert på tr, el og alt det der... Håper det går bra med deg!
Fruen+jente okt.10 Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Tusen takk for påminnelsen, den tror jeg vi alle trenger av og til. Jeg har jeg vært veldig fokusert på symptomer, syklus og el osv denne (første) pp. Men har oppdaget at negative tester og strikketøy tar meg vekk fra ovennevnte ting, som gjør at jeg klarer å fungere som vanlig:) Jeg og gubbelure har vært i lag i 4 år, og denne våren hadde vi en heftig tung tid, men nå har vi det heldigvis topp i lag:) Fantastisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå