Gå til innhold

Angående de derre REIMA dressene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en test på nett i går, der de testet dresser, og ble vurdert ut i fra pris og kvalitet! På 1.plass kom dressene fra Coop,til 500,-

Og på 2.plass kom reima dressene, til 1600,-

Får jo tre Coop-dresser for samme pris som èn reimadress!

Så til dere som driver å maser om de reima dressene hele tiden- kjøp Coop-dressen istedet, så sparer dere en tusenlapp ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, men hold en Coop dress og en Reimatec opp ved siden av hverandre, også vurderer du komforten. Hvilken dress beveger barnet seg best i?

Skrevet

Je kommer ALDRI til å kjøpe klær til mine barn på Coopen. Samme faen hva testene deres viser!

Skrevet

Siden Coop-dressen kom på førsteplass, er det vel den ;)

Skrevet

Den coop-dressen er klam og stiv. Ville aldri valgt den til barnet, uansett hvor vannavstøtende den er.

Skrevet

De har ikke bevegelighet med i testen!

Skrevet

Er nok ikke Coop dressen nei. Komforten er nemlig ikke vurdert i testen.

Skrevet

Er lei av det derre Reima-maset.. Kunne ikke falle meg inn å kjøpe dress til 1600,- for bruk en vinter.. Med 4 barn vil det koste meg 6400,- hver vinter.. Wohooo.. Og i og med at de er født til forskjellige tider på året er det ikke bare bare å arve heller... Kjøper dress som er varm og har aldri fått en eneste klage fra barnehage eller skole noen gang.. Barnahagepakke og skolepakke fra sportmann passer perfekt for oss...

Skrevet

De testene vurderer ikke komfort i det heletatt.

Så ja, Coop holder sikkert barnet varmt og tørt, men bevegligheten og komfort generelt kan ikke sammenlignes.

Men de sammenligner pris, og der trekker Reima ned. Det er vel også det som vipper slik det endte.

Skrevet

hadde de hatt med bevegelighet på dressene hadde reima grusa alle.

Synes alle andre dresser jeg ser og tar i er stive.

Skrevet

Tror dere virkelig at barna bryr seg om dressene er litt stive??

Enig i at jeg ALDRI kommer til å bruke 1600,- på en dress!

Barna mine leker, springer og har det gøy som bare det, i Coop-dressene! Aldri hørt en eneste klage! Så det er vel mest dere som er hysteriske, og alt for merkebevisste!

Skrevet

Er litt lei meg for at ei venninne ser på meg som en dårlig mor for at jeg ikke kjøper reima dress til ungen min. Men skal jeg være ærlig så har jeg ikke råd. Blir man sett ned på i BHG hvis man har ett annet grei merke? Virka sånn på henne ;(

Skrevet

Barna dine vet jo ikke om noe annet. Så lenge de er vant med en stiv og klumpete dress så tror de jo det er normalt. Det sier seg jo selv, at hvis barnet fikk velge så velger de jo det de kan bevege seg lettest i!

Og nei, jeg har ikke kjøpt Reima i år, men Ticket.

Skrevet

Men da kjøper du 3 coop dresser da om du føler for det, jeg kjøpte reima i år også jeg fordi jeg liker dem. Var til og med så heldig at jeg fnt en splitter nye en med prislappen fortsatt på, på finn til litt over 700kr jeg. ;o))

Noen av dere er så kjappe ut med å forsvare dere med at dere aldrig ville kjøpe en reimadress og ytrer hvilken galskap det er, og hvor slemme reima tilhengere er. Men hvorfor skal de som kjøper reima måtte forsvare valget sitt da?

Skrevet

Vil du ha en bøtte?

Skrevet

Komfort er viktig, så det blir Reima her. Prøvde andre i fjor, og det var ikke en sukess for å si det mildt.

Barna våres er veldig mye ute, så en god dress som gir dem en god uteopplevelse er viktig for meg :-)

Skrevet

Anonym 13.37

Du skal ikke la veninna di trykke ned deg slik. Det finnes INGEN dress som barna fryst ihjel i så langt i Norge. Ikke er jeg sikker på at Reima er best heller, kommer nok an hva slags vinter man har.

Jeg kjøper Reima fordi jeg rett og slett liker dem. Andre liker andre dresser og sånn er det bare. Du blir ikke sett ned på av noen, og skulle noen gjøre det sier det mer om dem en om deg.

Klem.

Skrevet

Jeg mener Reima er best fordi den er mye mere komfortabel å bevege seg i. Jeg kjøpte Reimadress pent brukt på FINN for 500kr, så dere som klager på høy pris bør ta en titt der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...