Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hvilken anbefaler du? Er ikke så veldig mye ute, så jeg vil ikke bruke altfor mye penger på dress.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Svigerinna mi kjøpte B&G (tror de heter det) dresser på Europris i fjor, hun og barna var godt fornøyd med de, tror de kosta 300-400kr. De dressene blei også kåra til beste dress for noen år siden. Ellers så tror jeg Reflex har noen gode vinterdresser til rundt 500kr. G-sport har tilbud på HH dresser til 500kr nå.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kjøpte vinterdress til gutten min i dag.. Kjøpte FRIENDS sin som de selger på coop. Den fikk best i test, og med i testen var til og med REIMA sin dyre til 1700kr!! Denne kostet bare 550 kr. og skorte best på alle punkter.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 B&G var nest-best i en test i fjor vinter. Kjøpte den og var fornøyd med den! De er litt mindre slitesterke enn testvinneren reima, men da min dress fikk en rift på et ben fikk jeg byttet dressen på et blunk. Og den nye dressen har vært GODT brukt, og den er like fin.. ah...jeg er så glad for at jeg ikke er forfengelig!! Det gjør meg ingenting å kjøpe sko fr coop og dress fra europris:-) (når jeg vet at de kommer godt ut i tester, kvalitetsbevisst er jeg..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå