Tonita Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 disse være anonyme? Fikk et sånt skjema med masse spørsmål. Bl.a hvor fornøyd jeg er med min nermeste leder osv... Skal rangere fra 1-5. Og det skal leveres til sjefen. Står ingenting om hva det skal brukes til eller hvem som vil ha tilgang til opplysningene. Vi er ca 25 stk på arbeidplassen.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 De skal helt klart være anonyme..
Tonita Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2009 Takk. Lurte på om det bare var meg som er en smule paronid. Men vil jo helst vite hva opplysningene mine skal brukes til. Og siden jeg skal signere under med dato og navn så må jeg jo svare ærlig og kunne stå for det jeg har svart. Men endel meninger vil jeg ha for meg selv. Så lenge det ikke er noe problem med samarbeidet og sånt. Har det helt fint jeg selv om jeg ikke er enig med lederen min i alt.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Vi har hatt det og det var anonymt på nett - syns også det burde være anonymt ja, ellers kan jo eventuelle problemer (feks utestengelse eller liknende) bli enda verre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå