Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Har hatt det i 4 mnd nå, og blir f..... ikke frisk. Hvordan ble dere kvitt skiten? Matforgiftning er no dritt.... bokstavelig talt. Her har nesten halve permisjonen gått i dass. Jeg som skulle gjøre alt mulig, gå tur, dra på besøk. Men her sitter jeg i nærheten av do på 4. måneden. Blir GAAAL snart. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 det er det samme som campylobakter- eller hva det heter? tror det kan være forskjellige sykdomsforløp, min var helt JÆ...!! ble smittet av det av mat jeg spiste på camden market i london da jeg bodde der.. var dritdårlig, masse diare etc. også blodig og slimete til slutt. da måtte jeg på sykehuset der, ble innlagt en kveld med intravenøst(?) ihvertfall væske gjennom en kanyle i hånden. ble skrevet ut og fikk piller. ble bra!!.. Helt til jeg noen mnd etterpå kastet opp blod. da dro jeg til volvat, for å så bli sendt til gastroskopi på ullevål. der fant de ut at jeg hadde hull på spiserøret, pga magesyra hadde etset seg igjennom. Fikk noen piller igjen, og i mai (6mnd etter) ble jeg friskmeldt. det der var no' skikkelig dritt ass!! =) men er frisk nå!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 hi her det er det samme som campolybakter-infeksjon jeg måtte ogå på sykehus. havnet på intensiven med for mye syre i blodet. måtte ligge med EKG over natta og greier. skikkelig skummelt. hvilke piller fikk du? jeg går nå på ery-max. skulle bare ønske jeg fikk de før. Er bare på andre dagen i dag. så jeg vet ikke om jeg blir frisk av de ennå. Jeg vet ikke hva som gjorde meg syk ennå. er litt lei meg fordi 4 mnd av permisjonen min har gått bort i dette tullet. De får jeg aldri tilbake:-(( Hvor lenge var du syk?
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 huff da! har du en liten en, og så dette? jeg skjønner at et kan være tøft og kjipt. pillene? det husker jeg ikke- dette skjedde i des 05- og ble mer eller mindre friskmeldt i mai 06. jeg hadde vel diare og sånn i 1 uke, og fikk piller- og det gikk over etter noen dager (plutselig holdt magen på maten- fin slankekur det der). men pga dette med spiserøret som de ikke fant ut med en gang så tok det lang tid før jeg ble kvitt hele skiten! husker jeg fikk papirer fra mattilsynet i UK som lurte på hvor jeg hadde spist, deretter om jeg hadde hatt kontakt med dyr/avføring. Lurer på hva de hadde putta i maten min, eller "glemt" å vaske henda sine etter do besøk. hvor lenge har du vært dårlig?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 jeg ble dårlig i juni mens sønnen min var bare 5,5 mnd gammel. Så han var med meg på intensiven mellom alle ledningene og slangene. Har gått ned 14 kg til nå, så det var bra jeg hadde litt av graviditetskiloene å ta av:-)) Så det er vel ca 4 mnd siden jeg ble syk. Nå er jeg på 3. dagen på pillene, så får håpe det begynner å skje noe snart. Er litt lei av å ha "husarrest". Hele sommeren er jo gått. Jeg har vridd hodet på hvor jeg har blitt smittet. jeg har jo spist det samme som resten av familien, men ingen andre er blitt syke. Men det er jo kjempebra at babyen ikke er blitt syk da:-)) Han tror jeg ikke har tålt denne runden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå