Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hei alle dere:) Må bare dele en liten frustrasjon eller hva jeg skal kalle det... Har en sønn på 4,5 år. har en kjæreste som jeg har vert sammen med i 2 år. Han kjæresten min stiller egentlig veldig lite opp for meg og min sønn... Han bidrar i form av gaver. Kjøper leker sån innimellom dvd spiller til og ha i bilen osv... Betaler altid når vi er på turer ja stort sett. MEN han vil ikke passe på sønnen min:( Det går fint at han har han 2 timer på em når jeg er på et møte eller han passer han etter han er i seng og jeg skal ut på noe.. Men jeg spurte om han kunne ha han ei natt om non uker jeg skal reise vekk. Det er har blitt en missforståelse mellom meg og di som egentlig skulle ha han. Å da var svaret blangt NEI det ville han ikke. Han fikser ikke å tørke han i rompa om han måtte bærsje var et argumetn.... Og at han ikke ville ha ansvaret ei hel natt.. Mannen er 30 år og det er ikke en baby det er snakk om:((( Mine veninner + en søster synest dette er helt forkastelig at han ikke kan stille opp for meg.. Jeg er helt enig i det men vet da fa... hva jeg skal gjøre er veldig,veldig glad i den mannen og vi har det veldig fint vi to eller alle 3 for den del:) Rotete? ja ble vel det.. Men er det noen med lignede erfaring som kan gi meg et godt råd eller to?? Tusen takk uansett tåd eller ikke er glad bare noen gidder og lese og sende meg en tanke:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg hadde blitt svært skuffet om kjæresten min var slik etter 2 år sammen, det er jo nesten halvparten av livet til gutten din! Hva er det han er redd for?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Han er redd for at han må tørke han i rompa. Sette på han ei blei (han er ikke tørr på natta enda) Ja det er vel di to argumentene han har komt med til nå.....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Råd: Herregud, bli kvitt den fyren!!! Hvordan tror du det går når barnet ditt begynner å merke at han ikke tar del?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Hørtes nesten ut som kjæresten min det der Jeg som har innlegg om kjæreste som ikke vil bli samboer. Han her har også angst for å tørke. Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det heller. Ikke lett med disse guttene..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Er vel akkurat det, at han har angst for å skifte bleie. Sikkert ikke at han har noe imot gutten i seg selv. Kanskje han ikke er så barnevant. Synes ikke at du skal dømme han for hardt jeg da, selv om det er kjipt at han ikke kan passe på ham en dag. Noen er rett å slett ikke så komfortable med små barn. Legg heller vekt på hvordan han er med sønnen din ellers, da har dere det jo fint. Når gutten blir større (han er jo 4,5 - snart skolegutt:)) så går det seg nok til. (kanskje du kan få han til å skifte en tissebleie (begynn m det) en gang når du er tilstede - så finner han jo raskt ut at det ikke er noe å være redd for:))
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg tror ikke gutten bruker bleie, han er jo 4,5 år. Hun mener nok det at han ikke vil tørke etter han har vært på toalettet ...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 Et godt tips dropp den mannen ikke noe og samle på må jo vise litt initiativ har mye og si hvordan en mann behandler barna dine jeg hadde iverfall ikke satset på en som han.......det finnes bedre.....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 Herregud, og dette er menn som skal være voksne farsfiigurer for det kjæreste dere har? Hvorfor har dere blitt sammen med menn som er gode kjærester, men dårlige stefedre?? Dere må jo ha sett dette før dere flyttet sammen?!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 Vi bor ikke sammen....... Ikke enda mn vi får se... Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå