misscelia Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hadde jo planlagt å skrive en lang fødsel historie om alt som skjedde, men alt i alt skjedde det ikke stort, skulle settes i gang så fikk modningspille på morgenen, og etter det vart det stilt... klokken fire startet små kynnere som varte ca 45 sec og kom annet hvert minutt, men det var jo ingen ting å snakke om, de var jo nesten ikke til å merke, men alikevel fikk det gitt meg åpning, satt i sengen og lest vg og se&hør og spiste is, da de fant ut at vannet skulle taes,,, Det satte jammen fart på tingene,, damen her gikk fra himmel til helvete på 30 sec, for der kom stormrier, og jeg rakk ikke puste eller komme meg før nye rier kom. og de var helt ubeskrivelige, tok nesten knekken på hendene samboeren, plutselig måtte jeg bare presse og ut kom jenta i recordfart.. 3120g og 50 cm, også veldig vakker selfølgelig, fra vannet gikk til jenta var ute tok det 40 min, valgte å bli en natt før vi dro hjem siden det var så sent, men nu er vi hjemme og det er deilig, snuppa sover nesten hele tiden og er sååå snill(enn så lenge=) Har hele tiden trodd at det var store barn som fikk en til å revne, men det er det ikke.. det er farten de har når de skal ut, så klarer man å bremse de litt klarer også huden å henge med=) dessværre har det alltid vært racer kjørere jeg leverer og har alltid revnet, intet unntak denne gangen heller=) lykke til , til dere andre her inne som venter på deres lille kjære... klarer ikke finne navn til denne lille piken så hun er navnløs ennså lenge, forslag mottas med takk=)
second_time Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer så mye! Kan knapt vente til vi får møte babyen vår også. Vi tror vi har ei jente i magen. Hun skal hete Olava. Det synes vi er et fint navn
Snuttemor Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer med frøkna. Mine navneforslag er: Mina Mille Olivia Linnea Hedvig
Tigerpote Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer med racerfødsel! Jeg synes dette er fine navn: Julie Nora Cornelia Constanse Madeleine Victoria Amalie Benedicte blant annet:)
gravid 67 modell:-)har født Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 hørtes jo bare helt supert ut! Rekordfart... Gratulerer så masse. angående navn: min vakre datter har et vakkert mellomnavn: Lorenze - noe hun får mye oppmerksomhet for. Eller så synes jeg disse navnene er vakre: Malin Johanne Amanda Olivia Tale Leah
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Veldig gratulerer! Så flink du var, jeg vet hvordan rier som hagler oppå hverandre så du ikke engang får trukket pusten føles... Kos dere masse! Jeg har litt andre navn å komme med da Datteren min på 3 år heter Isa, Og hvis dette mot all formodning blir en jente ( han har hett Balder siden ul, så det hadde jo blitt rart om han plutselig var jente) så går diskusjonen mellom Frøya Aurora Ronja Ellers liker jeg godt Arlinn, Hulda, Maja, Oda, Ulva og Linnèa Jøje,jeg liker visst best navn som slutter på -a
froeken Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer så masse!! Jentenavnet vårt er Mira, men vi får gutt så du kan få det
Snuttemor Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Synes også at navnet Leah er fint.....men da navneboken sa at det betydde "vill ku" så droppet vi navnet som aktuelt....lol....ville nok bare gått å tenkt på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå