Gå til innhold

ooh, dæven..

Anbefalte innlegg

Skrevet

snakk om nedpress... tror babyen prøver å rømme, er helt sykt :P

noen andre som sliter med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumt spm men hva mener dere egentlig med nedpress? At babyen presser nedover rett og slett? I så fall har det vært ubehagelig for meg å gå turer lenge, siden det skal bare to dråper urin til før det blir helt sinnsykt vondt i blæra. Ellers stikker det fælt der nede.

Skrevet

For min del da.. så mener jeg at det rett og slett kjennes ut som at babyen nesten er på vei ut :P

Den presser veldig nedover.. og ja, hvis jeg må tisse i tillegg, så blir det skikkelig ubehagelig..

Det er nesten som at det til tider gir meg lyst til å begynne å presse, men så moden er jeg ikke :P (kanskje jeg ikke er noe moden i det hele tatt engang, hehe)

Skrevet

Oi, såpass? Da har jeg nok ikke hatt nedpress. Men kunne godt fått det snart! Hvor langt er du på vei? Jeg er 39+6.

Skrevet

Jeg er bare 36+3 .. men det er min andre unge og jeg fikk vite i dag at hodet er festet :)

Skrevet

Ååå jaa! Av og til er eg sikker på at babyen er halveis ute! Men regner med det kommer til å gjere vondt når den faktisk er det.. =p Merker det meste etter jobb, kanskje fordi eg har gått heile dagen? Eg og fikk bekrefta sist hos jordmora at hodet er festa, er 34+5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...