dårligfantasi Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 snakk om nedpress... tror babyen prøver å rømme, er helt sykt noen andre som sliter med dette?
Tigerpote Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Dumt spm men hva mener dere egentlig med nedpress? At babyen presser nedover rett og slett? I så fall har det vært ubehagelig for meg å gå turer lenge, siden det skal bare to dråper urin til før det blir helt sinnsykt vondt i blæra. Ellers stikker det fælt der nede.
dårligfantasi Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 For min del da.. så mener jeg at det rett og slett kjennes ut som at babyen nesten er på vei ut Den presser veldig nedover.. og ja, hvis jeg må tisse i tillegg, så blir det skikkelig ubehagelig.. Det er nesten som at det til tider gir meg lyst til å begynne å presse, men så moden er jeg ikke (kanskje jeg ikke er noe moden i det hele tatt engang, hehe)
Tigerpote Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Oi, såpass? Da har jeg nok ikke hatt nedpress. Men kunne godt fått det snart! Hvor langt er du på vei? Jeg er 39+6.
dårligfantasi Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er bare 36+3 .. men det er min andre unge og jeg fikk vite i dag at hodet er festet
L&M Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Ååå jaa! Av og til er eg sikker på at babyen er halveis ute! Men regner med det kommer til å gjere vondt når den faktisk er det.. =p Merker det meste etter jobb, kanskje fordi eg har gått heile dagen? Eg og fikk bekrefta sist hos jordmora at hodet er festa, er 34+5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå