Gå til innhold

Her i Danmark er det intet om Avent flaskene... Er det pga EU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen har hørt om problemet med Avent flaskene her nede. Her er det altså ikke et problem virker det som. Er det fordi grenseverdiene er annerledes i EU, eller er det bare nordmenn som er for hysteriske?

Ingen i min mødregruppe skal kjøpe nye flasker, men jeg er å usikker på hva jeg skal gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje flaskene der allerede er BPA-frie?? :)

Går det bra med deg og knerten? Han vokser vel?? Vi skal på 3 mnd kontroll nå neste uke, så skal bli spennende å se hvor stor han er blitt. Hvor stor var din på 3 mnd kontrollen?

Skrevet

I Forbrukerinspektørenes (NRK) reportasje kom det fram at BPA er forbudt i Danmark forlengst, det ble brukt som et eksempel vi burde etterfølge - derfor er det ikke snakk om det - vil jeg tro:-)

Skrevet

Hør på blomsterjanta Luna. Bpa er allerede forbudt i tåteflasker i danmark. Så danskene er altså enda mer hysteriske enn nordmennene (eller fornuftige om du vil...)

;-)

Skrevet

Å, så bra! Nå ble jeg både lettet og glad: )

Turbo: Vi har det fint. Akkurat flyttet i hus så det har vært litt mye stress med pakking og sånn, men nå er det meste på plass.

Pluggen var 8,3 kg og 67 cm på 3 mnd kontroll, så han er en god "basse" som de sier her nede. Idag er han 4 mnd, det er bare så sykt hvor fort tiden går.

Alt vel med dere?

Klem

Skrevet

Alle flasker i danmark er BPA frie,Det er en regel her og forbudt p selge BPA flasker. Jeg bor i danmark kjøpte MAM flaske igår.faktisk helt vanlig flaske,ikke som i norge der flaska har mange deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...