Suretær Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Ingen har hørt om problemet med Avent flaskene her nede. Her er det altså ikke et problem virker det som. Er det fordi grenseverdiene er annerledes i EU, eller er det bare nordmenn som er for hysteriske? Ingen i min mødregruppe skal kjøpe nye flasker, men jeg er å usikker på hva jeg skal gjøre??
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Kanskje flaskene der allerede er BPA-frie?? Går det bra med deg og knerten? Han vokser vel?? Vi skal på 3 mnd kontroll nå neste uke, så skal bli spennende å se hvor stor han er blitt. Hvor stor var din på 3 mnd kontrollen?
blomsterjenta Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 I Forbrukerinspektørenes (NRK) reportasje kom det fram at BPA er forbudt i Danmark forlengst, det ble brukt som et eksempel vi burde etterfølge - derfor er det ikke snakk om det - vil jeg tro:-)
blomstre Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Hør på blomsterjanta Luna. Bpa er allerede forbudt i tåteflasker i danmark. Så danskene er altså enda mer hysteriske enn nordmennene (eller fornuftige om du vil...) ;-)
Suretær Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2009 Å, så bra! Nå ble jeg både lettet og glad: ) Turbo: Vi har det fint. Akkurat flyttet i hus så det har vært litt mye stress med pakking og sånn, men nå er det meste på plass. Pluggen var 8,3 kg og 67 cm på 3 mnd kontroll, så han er en god "basse" som de sier her nede. Idag er han 4 mnd, det er bare så sykt hvor fort tiden går. Alt vel med dere? Klem
Blomstrose Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Alle flasker i danmark er BPA frie,Det er en regel her og forbudt p selge BPA flasker. Jeg bor i danmark kjøpte MAM flaske igår.faktisk helt vanlig flaske,ikke som i norge der flaska har mange deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå