Gå til innhold

Irriterer meg at Elin ikke gikk videre i X-faktor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes virkelig hun skulle fått bli med jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også!!!! møkkaprogram. Hun var da mye bedre enn mange av de som gikk videre. *furte*

Skrevet

ME 2!!!!

Netsen så jeg ikke gidder å se det mer nå,men må jo det siden en jeg kjenner er med.

Håper virkelig at Elin melder seg på en gang til! Får gasehud når hun synger

Skrevet

Jeg også :/

Skrevet

Det virker jo litt som at etter den første runden, der de plukker ut de gode stemmene, så er neste runde en ren "utseendekonkurranse".

Trodde de var ute etter X-faktoren, og ikke bare nok et pent tryne liksom. Egentlig litt skuffende at de ikke ser at den gjengen de plukker ut stort sett er slike det går veldig mange av på dusinet, og at de uansett ikke kommer til å kunne hevde seg.

Synes de har altfor lite guts til å plukke ut dem som er litt særegne og unike. Feige tullinger;o)

Skrevet

HÆÆÆ????? Ble hun ikke med videre???? Why? Ååååh, og hun som rørte hele norge til tårene da! (les:meg)

Skrevet

Henger meg på her jeg, er fullstendig enig, hun burde være med!!

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Syns det var kjipt jeg også, men de leter jo etter en med hele pakka - stemmen, utstrålingen, noe spesielt... Og dommeren mente vel at andre hadde mer x-factor enn henne...

Skrevet

Mom2Mom, enig med du, ser mest ut som det var utseende som telte og ikke talent

Skrevet

Mom2two, enig med du, ser mest ut som det var utseende som telte og ikke talent

Skrevet

Er sååå enig! Sambo og jeg er skikkelig forbanna. Vi boikotter showet. Hun hadde noe unikt. Skulle ønske jeg var manager- da hadde jeg tatt henne under mine vinger og gjort henne til den stjernen hun fortjener å være! Så det så....:)

Skrevet

Ja, det var kjipt og hun var mye flinkere til å synge enn mange av de andre. Men jeg synes det var riktig avgjørelse med tanke på konseptet. Hun hadde jo ikke den helt store utstrålingen, som man må ha i denne konkurransen.

Skrevet

Elin har uten tvil den beste stemmen av de som er med i X-faktor. MEN - jeg tror det er til hennes eget beste at hun ikke gikk videre her. Hun virker nokså sart og deltagerne i dette programmet kommer til å bli overanalysert med hensyn på klesvalg, hårsveis, hvem de er sammen med og ikke sammen med, osv. Tror rett og slett det kunne blitt for mye for henne... Det blir nok ikke siste gang vi hører fra Elin, ville overraske meg om ingen gav henne platekontrakt! Utenfor X-faktorsirkuset kan mediaoppmerksomheten styres mer, heldigvis.

Skrevet

Enig!!

Håper vi får høre mer til henne!

Men; mine tidligere favoritter i Idol har jeg ikke hørt no fra siden..

Skrevet

Hadde vært gøy om hun fikk platekontrakt! Flink er hun.

Skrevet

Enig så enig.. ! MEN-syntes det er fælt,dere som sier at dette ser ut til å være en utseende konkuranse osv.. mao mener dere at hun ikke ser bra ut..! Ok,din mening-HÅPER bare ikke hun leser dette !

Skrevet

Det var synd å høre. Glemte av hele programet.

Det jeg vet er at hun går på musikk nå, og en kamerat av meg har spilt med henne på cd. Så mye mulig vi får høre noe fra henne i fremtiden :)

Skrevet

Det var ingen som sa hun ikke så bra ut, men hun har jo ikke den største utstrålingen med tanke på at hun er så veldig, veldig følsom. Hun virker utrolig sjenert og nervøs for å si noe feil osv.

Jeg mener også helt klart at hun har en fantastisk sterk stemme, men jeg er enig i at det nok var riktig tidspunkt for henne å ryke ut. Jeg tror hun kunne blitt knekt.

Det positive er at vi definitivt får høre mer til henne!

MEN - at Thomi fra Norske Talenter røk ut er helt insane! Og det var i forrige runde...

Skrevet

JA han hadde jo drit kul sangstemme og hele han var kul!

Synes Elin var så sinnsykt flink, dumt hun røyk ut..

men håper hun får andre sjanser andre steder og at hun tar dem!

Skrevet

Lurer på hva dem holder på med jeg altså!!

Elin er bare superflink!! Og jeg ble så sint at tårene spratt da hun ikke gikk videre, for det er bare helt feil, han kan angre seg nå!!!!! (litt gravide hormoner inn i bildet i tillegg kanskje...)

Helt feil er det iallefall, han skulle sett han- hun har vokst mye bare siden første gangen hun kom inn å sang for dem.

Elin må vi bare få høre mer til, hun er et talent og hun er virkelig sjelden!

Og synes heller ikke jobben Mira gjorde var imponerende, eneste som gjorde fornuftige valg i kveld, var Karlsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...