:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 nrk er jens, på nrk2 er jonas og på tv2 er jan fredrik det blir alt for mye på en gang. hva skal jeg velge?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2009 akutt selvsakt, er ikke lett å få med seg alt
hippopotamus! Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg ville vurdert å få bedre smak når det gjelder menn
OsloMor Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 FANDEN, nrk2 har falt ut siden i sommer:((! *prøver å myse for å se klart bilde*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 hehe.. oslomor forstår meg vi trenger da aldeles ikke bedre smak når det gjelder menn de er jo sjarmerende folk alle tre med gode verdier
OsloMor Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Minus Jan Fredrik, så er da dette en eminent smak i menn, etter min mening!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2009 bare du som er enig med meg oslo mor.. hehe. jeg likte ikke jan fredrik i starten, men når man "blir kjent med han igjenom TVen" så blir han ganske tiltrekkende altså.
hippopotamus! Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Nja, jo, nei Men det er jo godt at vi er forskjellige, hvis ikke hadde det blitt slitsomt for mannfolka:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2009 tror de tre har det slitsomt nok allerede... hehe det hadde jo vært trist om alle likte det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå