Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Vi er på besøk hos morfar. Jeg la den 6 mnd gamle dattera mi oppi lekegrinda for å løpe på do. I lekegrinda lå både tepper og leker, pluss at jeg ikke studerte den så nøye fordi vi nettopp var kommet hjem og jeg måtte tisse veldig. Når jeg kom for å hente henne, lå hun og pirket borti en bitteliten pille. Hun kunne lett ha fått den i seg. Jeg skrek opp og pappa lurte på hvorfor, og da jeg sa hvorfor sa han bare "åja, ja det var jeg som mistet den der. Regnet med at du ville se etter at det ikke var noe der før du la henne nedi..." men han hadde altså ikke nevnt noe om den til meg.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Ta et glass vann tell til 10. Det kommer værre kriser, gjort er gjort.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Idiotisk gjort og sagt av pappaen, men det kommer jo også litt ann på hvordan pille det var da...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Skjønner deg godt. Da jentungen var mindre putta hun noe i munnen på besøk hos morfar, viste seg å være en pille hjertemedisin hans. Heldigvis ble han like skremt som meg og skjerpet rutinene rundt medisin sin.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Var hjertemedisin dette også. Ble så skremt da jeg så det, hun kunne blitt alvorlig skadet eller kvalt av dette! Han kunne bøyd seg ned og sett etter den med en gang. Men heretter kommer jeg alltid til å se nøye etter. HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 du kan ikke forvente at andre skal tenke på barnets sikkerhet slik som deg... de er rett og slett ikke vandt til det, så du må nok "tenke sjæl". De tenker seg nok litt mer om når de må passe barnet aleine!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Han mistet den oppi lekegrinda... Hadde det vært på gulvet, hadde jeg ikke reagert så mye. Hi
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Det er jo ikke akkurat vanlig å samfare lekegrinda før man legger ungen nedi da! Det som derimot er vanlig er å lete etter pillen hvis man mister den på gulvet!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Det er vel strengt talt ditt ansvar å sjekke lekegrinda.. Hvordan kan du egentlig bli sur på han når han mistet en pille, og ikke visste hvor den var -fordi den hadde havnet i grinda? Var jo ikke et tilfelle hvor mannen la den der med vilje fordi han ikke orket å plukke den opp igjen. Da kunne du ha blitt sur. Dette blir for dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå