Gå til innhold

Hadde dere giddet å holde kontakten med disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om det er familie, mener jeg? Synes at det er litt trist egentlig, for jeg er jo glad i broren min, og ungen kan jo ikke for hvordan mora er, men jeg vet ikke hvor mye jeg gidder.

Jeg og min svigerinne fikk barn samme uka, de er tre år gamle kusiner nå. Og de leker fint sammen. Men egentlig får de ikke lov til det av svigerinna mi. De får bare treffes når vi tilfeldigvis er på besøk hos slektninger samtidig. Broren min er fortvilet over dette, men tør ikke å si noe til henne. Og jeg vet ikke lenger hva jeg skal si, for jeg tror ikke at det er verdt det lenger.

I dag lekte de sammen i et familieselskap. "Du er stygg!" sa niesen til dattera mi. Hun fikk beskjed om at slike ting sier man ikke til folk. Men hun forsvarte seg raskt "Det er mamma som har sagt det!" Broren min var mildt sagt rød i toppen der vi fikk høre hva 3-åringen mente om oss siden mamma har sagt det. Vi er dumme, kjedelige, har stygge klær, kommer til å bli tykke fordi vi ikke spiser skikkelig mat...

Det er ikke ofte vi har vært sammen, og det blir ikke oftere nå. Men jeg lurer på å bryte kontakten med denne familien. Broren min gikk ikke inn og forsvarte oss, han bare tok henne med seg og gikk hjem, mens dattera mi satt som et spørsmålstegn. Nå lurer hun på hvorfor alle mener vi er dumme.

Har prøvd å tenke på jentungene og at de kanskje burde ha en viss kontakt siden de er i slekt, men...

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler meg litt i samme situasjon som deg..

jeg tror de fleste av oss "tåler" mer av folk fordi de er familie!! men familie fortjener dessverre ikke alltid at vi svelger all dritt de kommer med!

hadde dette vært en venn bare hadde du mest sannsynlig kuttet kontakten.. men siden det er familie så må vi liksom tåle alt de sier og gjør..

det er tøft å bryte med noen i familien!!

Skrevet

huff, for en ræva gjeng.. hadde ikke orket å bruke en kalori på å være i nærheten av de. Hun svigerinna de er jo full av mindreverdighetskomleks og må rakke ned på dere for å hevde seg selv.. Gi en god F i de og la de seile sin egen sjø..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...