UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Å det er såååå deilig! Alle 3 legger seg raskt og sovner fort...måtte det vare lenge! Satser på at minstemann holder seg i sprinkelsenga lenge til, for når mellomste skulle over i stor seng da han var 18mnd`er var det over et år med surr med sovinga...
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Skal vi bytte? Babyen har sovet natta gjennom siden den dagen hun ble født, mens 2-åringen fremdeles er et monster både ved legging og om natten... Ligger og snakker med seg selv nå, og det har hun gjort i en time...
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Våre også;-D Veldig behagelig å være på en god leggebølge, skjønner godt at du er fornøyd! :-))
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Her er også legging kommet helt på plass igjen nå, men for vår del har det vært mest surr for oss voksne - ungene våre har vært "greie" stort sett hele tida, men ble litt stress når plutselig to skulle legges samtidig og den ene er vant til å ha mamma/pappa for seg selv, og den andre er litt mer krevende siden han ikke akkurat kunne legge seg selv. Men nå er plutt i seng mens storesøster ser barnetv, og så får hun ha oss helt for seg selv etterpå. Hun leser og leker litt på rommet før hun faller til ro, men ikke noe mas for tida. Skjønt!!!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 Hvis 2-åringen din er som min, så ordner det seg om et halvt år, haha =P Spratt bare opp av senga han da...måtte følge han i seng 100 ganger hver kveld. Men nå er han en drøm å legge =) Hadde visst besøk av monster i natt, men roa seg fort ned igjen!
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Vi får håpe det!=P Her er det alle slags unnskyldninger for å stå opp midt på natta. Må skifte bleie, holder på å sulte ihjel, er tøøøørst, er kald, savner pappa...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2009 Ja, her begynte jo mellomste i stor seng samtidig som minste blei født, og jeg var aleine om legginga hver kveld...var litt stress, ja! Og i tillegg surra eldste endel også(han har ellers alltid vært lett å legge)...så når gubbelars kom hjem 20:30 var jeg ganske sliten, og ofte hadde ikke mellomste sovna ennå - de legger seg alle 3 kl: 19.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Nå har ikke vi hatt noe problem med å legge Iris (ennå, krysser fingre og bank i bordet) Men, JEG er utrolig lett å legge for tiden! Sovner som en stein med en gang, jeg som vanligvis bruker +- en time på å sovne! Deilig det også!=D
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2009 Hehe, jeg og! Jeg har alltid vært et typisk b-menneske som elsker å ha litt tid for meg selv på natta, legger meg aldri før 00 og blir ofte 03...men nå går det ikke lenger! Prøver å lese litt på senga og, men da detter øya i hvert fall igjen - på 4 kvelder nå har jeg lest 60 sider, haha! Før klarte jeg ikke legge boka ifra meg og leste til morgenkvisten =P
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Sann er det her og, begge to er i seng til halv åtte. 19 og 4 måneder. Legger de ned og det er ro med en gang...... Gruer meg også til eldste ikke kan sove i sprinkelseng lenger, for da tasser han vel ut av den hele tiden....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2009 Trur de lager de sprinklene alt for korte...hehe!
frøya79 Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Så deilig da!! Nyt det! Etter min erfaring går det i storebølgedaler, og plustselig er det slutt :S Håper det varer ja:)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 7. oktober 2009 Ja, jeg veit =P Er vel ikke så lenge til minsten hopper ut av sprinkelsenga så er det på`n igjen...
Plingeting Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Så godt da dere! har har vi kanskje hatt 10 dager totalt på snart 3 år som har vært vriene.. mine er alltid enkle og legge!Veldig deilig! Bruker 20 minutter på å få mine to i seng18.50 går jeg opp med hun på 9 mnd, 19.00 går jeg opp med 2åringen! , og da sovner de selv i sengene sine uten noe tull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå