Trultetryne Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Har drukket varm solbærsaft og spist is (for tredje kveldd på rad, kjempesunt..). Blir bare verre og nå begynner jeg å miste stemmen også. Syns dette var et veldig dårlig tidspunkt.
Mika74 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Prøv en god kopp te med sitron, skiver av frisk ingefær og honning. Gos bedring!
Si- Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Min hestekur er varmt vann med MASSE sitron og MASSE honning. Det skal rive litt. Har ei venninne som sverger til timian-te med honning, men det klarer jeg bare ikke mer av etter at det ble litt mye i studiedagene... Ellers tar jeg ei teskje askorbinsyre og svelger det ned med vann så fort jeg kjenner noe. Dette skal en ideelt sett gjenta noen ganger om dagen, til magen begynner å reagere, men jeg har ikke dratt det så langt nå på slutten av graviditeten. Har bare tatt ei teskje om morgenen. Men har du først fått sår hals, kan det være for seint med c-vit.sjokket.
lavendelblomst Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Ingefær te, peppermynte te er det som fungerer best for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå