Leer Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg leter etter skinntøfler (ala Robeeze) som er fóret og ekstra varme. Har en gutt på 9 mnd som ikke går selv ennå, men går etter møbler og gåvogn. Vil derfor ikke ha tøfler med stive såler. Vet noen om en nettbutikk eller sted som selger dette?
Stinamedgogutten=) Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Uggs=) Vet ikke hvor du får kjøpt de i norge,(kanskje en utenlands nettside?) Jeg kjøpte til gutten min i London..Og de er helt fantastiske.deilig ull inni.og "semsket" skinn utenpå.myke og gode. googler du ugg får du kanskje opp noe.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kjøpte noen på salg på filabel.dk http://filabel.dk/pi/Cozy_Toesies_Chocolate_Hjemmesko_m_foer_spar__2860_91.aspx De hadde fleecefòr i selve sålen (inni altså) men ikke i det som er rundt og over vristen (bare liten pyntekant rundt ankelen). Syns de var ok, men ser at de også har andre fòrede, blant annet robeez )
hundemamma ♥ Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 De selger baby-UGGs på Engler i Stavanger. Ellers har de faktastiske skinntøfler for barn på Skinnbua i Kragerø. Billige er de også. 290,- og fantastisk gode. Kommer i babymodell og til barn som kan gå. De har ikke nettbutikk men du kan jo ringe de og høre. Er uansett de billigste skinntøflene jeg har sett og de er altså "vrengt sau" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå