Gå til innhold

April: Jeg blir S P R Ø !!!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Hva ER det med Ms ører for tiden?? Jeg tror de er defekte eller gått ut på dato, for høre - det kan de ikke...

 

"Ikke legg ting over hodet på E" (3 sekunder senere ligger det lekekasse over hodet hans)

"Sitt fint" (1 nanosekund senere ligger hun på tvers av kjøkkenstolen)

"Stopp!!!" (ute i trafikken - svinse rundt uten å bry seg om hun er midt i veien eller ikke)

"Ta på deg yttertøyet" (legge ting på hodet til E, leke litt med katten, kjefte på meg fordi jeg ikke har brettet (betyr vrengt - hun skjønner bare ikke forskjellen) jakka hennes, finner solbriller, mase infernalsk om hvor en eller annen konvolutt er)

"Gå fint ved siden av meg med minihandlevogna di" (borte-tittei-jegskalbarefinneyoghurtjeg og så er hun vekk)

 

Litt kan man jo le av det også, men jeg blir så drittlei av å føle at jeg maser og kjefter dagen lang. Akkurat det med trafikken tar hun til seg for vi har hatt et par dager etter anti-stopp-oppførsel hvor hun kun får lov til å gå mens hun holder i vogna og det er lite pop... Men mye av det andre vet jeg ikke helt hva slags sanksjoner burde få - hva gjør dere, hvis dere har samme problem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he-he...Kjøp Nintendo DS:-)

Leste dette etter at jeg skrev innlegget mitt under ditt i tråden min (bare oss to her sier du?...) om spilling.

Hun høres i hvertfall heeelt normal ut. Har av og til lurt på om Lille er døv. Han sitter en meter unna og svarer ikke når jeg snakker til han (GRRRRR) Når jeg spør hvorfor han ikke svarer før jeg blir sint trekker han bare på skuldrene og sier "vet ikke..."

Foreløpig har ikke vesla her fått noe kasse over hode. Han er veldig forsiktig og flink med henne. Men sitte pent og ROLIG på stolen??? For ikke snakke om lene seg over tallerkenen så ikke 70 % havner på golvet?? Har sagt det hundrevis av ganger, men det går rett og slett bare ikke inn :-(

Kle på eller av har jeg jo skrevet om i andre tråden :-/ Gå i butikken går faktisk bra. Var en gang han gikk av sted og oppdaget til sin forskrekkelse at det utenkelige hadde skjedd; også mamma hadde flyttet på seg i butikken. Han fikk nok litt hetta og er redd for å miste meg nå. Ikke kjekt at han ble redd, men effekten var ikke så gal ;-) Og ute i trafikken....huff. Han bruker sparkesykkel til bhg og snur seg bakover og ser og er konge av veien mens han vingler fra øst til vest. Full fart mot kryssende veier, men har lært at han skal stoppe i god tid før asfalten (og gjør alltid det), men stakkars bilister om det kommmer noen. Han har nok skremt hjerteinfarkt på opptil flere bilister her. Hjelpes. Men, men...du skal se det blir folk av dem tilslutt likevel, Yaddaline.

 

Om mammaene overlever er en helt annen sak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet ikke" (eller i hennes vannvittig enerverende tilfelle "eg vett iSSe" med babystemme) - snakk om mammaraserianfall i en enkel setning da! *ståpels*

 

"Hørte du hva jeg sa nå?"

"Ja"

"Hva sa jeg?"

" eg vett isse"

-> mamma imploderer, alternativt eksploderer alt etter hvor sent det er på dagen...

 

Folk, ja - det håper jeg virkelig det blir, hehe. Har hørt rykter om at jeg var likedan i perioder selv - ufattelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo så høyt av dialigen deres her at vesla holdt opp med babygymmen her og stirret stort her.... Perfekt referert samtale herfra. Ordrett fra daglig samtaler her :-DDD

Egentlig godt å lese for det bekrefter at det er alderen og ikke HAN. Men hjelpes så frusterende. Kan fly i lufta av mindre,ja.. Kan le nå som han er i bhg (og når han sover), da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...