Gå til innhold

April: Jeg har fått meg blogg... har du?


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med det er meg du spør?!?

Jeg har dessverre ingen.... Litt parkert på dette med blogg, hjemmeside, msn, facebook osv....., men jeg titter mer enn gjerne på din! kanskje jeg kan lære noe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! Nå har jeg lest høyt for gubben og vi har kost oss og ledd mer enn i hele dag. Jeg har sagt det før iog sier det igjen: Du er så flink til å skrive på en lett og underholdende måte med et herlig bildespråk :-D Hihi....flaggermus ..stakkars :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - selvsagt er det deg :ODDD Eller, jeg håpet jo noen andre også stakk innom av og til (her altså, ikke nødvendigvis bloggen min) og det er ikke fordi jeg er lei av nicket ditt (for jeg syns du er uvanlig hyggelig ;o). musefis var jo nettopp her feks :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig koselig å se henne her igjen. Håper det ikke blir lenge til nest gang. Lurer forresten på hvordan det går med Pia, Synne og de andre som pleide å skravle her?...*savne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har blogg,men er ment for å holde dagbok over guttene egentlig da..

med tanke på eksem og astma og slikt,men litt generelt er det også der da =)

 

www,simensindre.blogspot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortsatt hobbyguri.piczo.com, ungene sine hjemmesider er for tiden meget lite oppdaterte :( Men tiden flyr, så jeg rekker bare å oppdatere hobbybloggen... Og salgstbloggen -men den får jeg vel ikke linke til her, så lar det være ;)

 

Vi lever iallefall i beste velgående. Ungene fullt i bhg og jeg som ringevikar. -Dvs at jeg er stort sett på jobb hver dag, siden jeg har 4 ulike arbeidsplasser å velge/bytte mellom.. :) Mest skole for tiden, da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så flink du er til og skrive. Kjemmpe morro og lese.

Selv har jeg blogg og hjemmeside, men den er ikke fult så morro og lese.

 

Men her er den:

 

camilla.trollstien.com

 

hjemmeside:

trollstien.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...