Gå til innhold

April: Jeg har fått meg blogg... har du?

Anbefalte innlegg

http://megminemitt.blogspot.com/

Hoppa i det til slutt og fått meg en semi-anonym en, hehe. Vet ikke helt hva kategori jeg skal legge meg i enda, men det er vel heller ikke så nøye.

Får jeg se din?

Fortsetter under...

Så flink du er!! Nå har jeg lest høyt for gubben og vi har kost oss og ledd mer enn i hele dag. Jeg har sagt det før iog sier det igjen: Du er så flink til å skrive på en lett og underholdende måte med et herlig bildespråk :-D Hihi....flaggermus ..stakkars :-)

Haha - selvsagt er det deg :ODDD Eller, jeg håpet jo noen andre også stakk innom av og til (her altså, ikke nødvendigvis bloggen min) og det er ikke fordi jeg er lei av nicket ditt (for jeg syns du er uvanlig hyggelig ;o). musefis var jo nettopp her feks :oD

Annonse

Jeg har fortsatt hobbyguri.piczo.com, ungene sine hjemmesider er for tiden meget lite oppdaterte :( Men tiden flyr, så jeg rekker bare å oppdatere hobbybloggen... Og salgstbloggen -men den får jeg vel ikke linke til her, så lar det være ;)

Vi lever iallefall i beste velgående. Ungene fullt i bhg og jeg som ringevikar. -Dvs at jeg er stort sett på jobb hver dag, siden jeg har 4 ulike arbeidsplasser å velge/bytte mellom.. :) Mest skole for tiden, da.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...