Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 når ikke inn til farmoren til min sønn. hun skal ha han med på baby song i morgen. bere kos det men hun krever å få ha han til kvelden. sa det ikke var greit men det er nett som om hun ikke høyrer meg når eg snakker. jeg sa at eg ville ha han tilbake etter baby song men hun babla videre om at eg måtte laga 2 flasker melk og at hun tok han med seg hjem etter babysong og gav han middag og så skulle hun gå tur med han. blir frustert over folk som jeg ikke når inn til. skal ikke lage noe melk til, hun har bere med i å komme hjem med han når baby song er ferdig ellers blir det siste gong.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Ja stakkars stakkars deg!! Min mann og jeg har foreldre som bor lang unna, så det er sjeldent vi får noe barnepass. Jeg overtar gjerne din sønns farmor når som helst!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 ja versågod!! tingen er at jeg å bf er ikke ilag og hun tror hun har rett til samvær på samme måte som bf..
Miss Misantrop Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg bitt meg hardt i halen og så bitt meg hardt en gang til om det ikke hjalp! Denne bestemoren er en FANTASTISK ressurs for ditt barn. Ikke la din egen stolthet komme i veien. La nåde gå før rett, barnet vil takke deg senere. Hun har ikke krav på samvær som faren til barnet, men barnet ditt har krav på en bestemor.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Nå vet ikke jeg hvor gamelt barne ditt er. Men jeg hadde ikke godtatt at NOEN (untat BF, selvfølgelig) krevd å få ha min 5 mnd gamle datter hele dagen. Du er moren, så dette bestemmer du selv.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Ja det er flott at babyen har en farmor som ønsker å tilbringe tid sammen med barnbarnet sitt, men hun skal da for søren respektere mammaens ønske.. Jeg likte heller ikke å levere fra meg babyen lenge om gangen i starten.. Det må respkteres. Kjære hi, du kommer ikke til å få særlig sympati her inne. Her har folk det så fælt at de aldri får hjelp og derfor må du være sjelglad du gjør det.. Desverre..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Klart det er viktig å stå på krava og kreve respekt. Spiller vel ingen rolle at ungen kommer til å miste den andre halvdelen av familien sin.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Du får bare si det til henne; hvis du ikke leverer ham tilbake etter babysangen, så kan du ikke få ta ham med deg flere ganger. Synd at du må si det så krasst, men siden hun tydeligvis nekter å høre på deg er det kanskje eneste måte. Greit at det er fint med barnevakt og kontakt med farssiden, men man trenger ikke være dørmatte av den grunn. Overse martyrene her inne, det er ditt barn.
Miss Misantrop Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Det er ikke snakk om å være martyr. Det er snakk om å tape noen kamper for å vinne krigen.
Reveenka Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Husk, du blir farmor en dag du også... ;-) Er dette en prinsippsak, eller har du en spesiell grunn for å si nei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå