dårligfantasi Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg hadde ikke det sist, så aner ikke hvor ille det kan bli.. men kan det gjøre nesten rie-vondt? I natt ble jeg nesten sikker på at fødsel var i gang eller noe.. for jeg hadde skikkelig med tak/press i ryggen og etterhvert også under magen.. kjentes ut som at alt trakk seg sammen og det var vondt.. varte sånn noen minutter , så forsvant det og kom tilbake.. Jeg måtte opp og gå litt og greide ikke ligge, verken på mage, rygg eller siden.. evnt vet dere hva annet det kan være? Kan det være bare rier som ikke har gjort noe nytte og forsvunnet igjen? Har hatt litt av det samme i dag, i ryggen.. men ikke like vondt.. derfor jeg begynte å lure på om det kunne være bekkenløsning.
Nory Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har bekkenløsning og det høres absolutt ikke ut som det. Bekkenløsningssmertene mine sitter litt midt på rompeballene, i korsryggen og øverst på innsiden av lårene. Jeg synes mer det høres ut som du har litt kraftige kynnere evt. rier???
dårligfantasi Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2009 Takk for svar.. Synes det var litt voldsomt selv til å skulle være bekkenløsning.. minte meg mest om rier i natt hvertfall.. men siden det gikk over og jeg har hatt vondt i ryggen i dag, så begynte jeg å lure litt.. Synes også det er rart at kynnere skal være så voldsomme, det skal jo ikke være direkte vondt? men får bare se ann litt , om det kommer tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå